icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش مجدد محصولات رنو فرانسه به ایران

فروش مجدد محصولات رنو فرانسه به ایران

پس از اینکه رنو در ماه دوم سال جاری بطور کامل صادارت خود به ایران را قطع کرده بود در ماه چهارم صادارت خود را بصورت وسیع را آغاز کرد.

چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: پس از اینکه رنو در ماه دوم سال جاری بطور کامل صادارت خود به ایران را قطع کرده بود در ماه چهارم صادارت خود را بصورت وسیع را آغاز کرد.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"شرکت رنو در ماه چهارم امسال تعداد 1000 دستگاه خودرو به این صادر کرده که نسبت به ماه دوم امسال 100 درصد افزایش داشته است. البته قابل ذکر است رنو در ماه سوم تعداد اندک  80 دستگاه خودرو به ایران ارسال کرده بود.با توجه به این ارقام رنو در چهار ماه نخست سال تعداد 3130 دستگاه خودرو روانه بازار ایران کرده که  نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 60 درصدی داشته است . این شرکت سال گذشته در چهار ماهه نخست سال 2104 تعداد 7800 دستگاه به ایران ارسال کرده بود.

بطور کل از سال 2102 تا امسال روند صادارت خودروی رنو به ایران روند نزولی طی کرده است. کل فروش رنو به ایران در سال میلادی گذشته ۳۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه اعلام شده است. فروش رنو به ایران در سال ۲۰۱۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۹ درصدی داشت. رنو در سال ۲۰۱۳ بالغ‌ بر ۳۹ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو به ایران صادر کرده بود. رنو در سال ۲۰۱۲ نیز ۱۰۰ هزار و ۷۸۳ دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخت. این شرکت فرانسوی در سال ۲۰۱۱ بالغ‌ بر ۹۳ هزار و ۶۲۶ دستگاه خودرو در ایران به فروش رسانده بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب