icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش فردا sx6 به تعداد محدود آغاز شد

فروش فردا sx6 به تعداد محدود آغاز شد

خودروسازی فردا بصورت رسمی فروش محدود کراس اوور جدید فردا SX6 را آغاز کرد.این در حالی است که  SX6 بصورت رسمی برای بازار ایران معرفی نشده و مشتریان هنوز با این خودرو از نزدیک آشنا نشده اند.

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-دو روز پیش خودروسازی فردا از زیر مجموعه های گروه تجارت گرامی در صفحه شبکه اجتماعی خود از تولید خودروی جدیدی با نام SX6 در کارخانه سمنان خبر داد. در حالی که همه کارشناسان و مشتریان منتظر بودند که این خودرو بصورت رسمی رونمایی شود ،این خودروساز تازه وارد ،فروش محصول جدید خود را آغاز کرده است.البته خودروسازی فردا هیچگونه اطلاعیه رسمی در خصوص فروش این خودرو منتشر نکرده و فقط در صفحه اینستاگرام خود خبر فروش رسمی sx6 را اعلام کرده است.

قابل ذکر است در دیگر نقاط جهان و حتی در ایران رسم بر این است که خودرو پیش از فروش بصورت رسمی رونمایی شود و در نمایشگاه های خودرو به نمایش عمومی گذاشته شود تا مشتریان از نزیک با محصول لنتخابی خود آشنا شوند و سپس با علم کافی نسبت به خرید اقدام نمایند . اما بازار بلبشوی ایران منجر گردیده که خودروسازان تازه کار کمال استفاده را از شرایط بوجود آمده برده و بدون توجه به نیازهای مشتری اقدام به فروش محصولات گمنام خود می نمایند.

این شرکت بصورت رسمی  شرایط فروش این محصول را عنوان نکرده است  و برای اطلاع از شرایط فروش با شماره های درج شده در اینستاگرام خودروسازی فردا مراجعه نمایید.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب