icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش 40 هزار خودرو توسط ایران خودرو در هفته آینده

فروش 40 هزار خودرو توسط ایران خودرو در هفته آینده

مدیر عامل ایران خودرو در گفتگوی ویژه تلویزوین اعلام کرد ایران خودرو به منظور تنظیم بازار هفته آینده برنامه فروش 40 هزار دستگاه را اجرایی خواهد کرد.

سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-وی این خصوص گفت:بازار بدلایل مختلف از قبیل هجوم نقدینگی به بخش خودرو دچار التهاب شده است و این وظیفه خودروسازان است که باید به منظور تنظیم بازار اقداماتی را انجام دهند. از همین رو در هفته آینده قصد داریم حدود 40 هزار خودرو را در قالب طرح پیش فروش به بازار عرضه نماییم.

یکه زارع در خصوص میزان تولید ایران خودرو افزود:در حال حاضر بدلیل تحریم های ظالمانه آمریکا  تولید ایران خودرو کاهش قابل توجهی را داشته بطوریکه اگر در گذشته روزانه 2700 دستگاه خودرو را تولید می کردیم ،امروز این میزان به 2000 هزار عدد کاهش یافته است.از همین رو ما در حال حاضر با تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده روبرو هستیم.

یکه زارع البته در خصوص کاهش قیمت های نجومی حاشیه بازار پیشنهادی را هم ارائه دادند.وی متعقد است اگر 95 درصد از تولیدات را با قیمت مصوب بفروش می رسانیم ،5 درصد باقی مانده را باید چند درصد پایین تر از قیمت حاشیه بازار و بصورت تحویل فوری عرضه نماییم تا قیمت در بازار شکسته شود و به مرور به قیمت مصوب نزدیک گردد.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب