icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سقف فروش جهانی تویوتا ، ده میلیون و صد و ده هزار خودرو

سقف فروش جهانی تویوتا ، ده میلیون و صد و ده هزار خودرو

شرکت تویوتا موتور اعلام کرد این شرکت و شرکت های تابعه آن در نظر دارند در سال میلادی آینده (۲۰۱۶) سقف فروش جهانی خود را به ده میلیون و صد و ده هزار خودرو برسانند.

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرکت تویوتا موتور اعلام کرد این شرکت و شرکت های تابعه آن در نظر دارند در سال میلادی آینده (۲۰۱۶) سقف فروش جهانی خود را به ده میلیون و صد و ده هزار خودرو برسانند.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"، شرکت تویوتا موتور اعلام کرد این شرکت و شرکت های تابعه آن در نظر دارند در سال میلادی آینده (۲۰۱۶) سقف فروش جهانی خود را به ده میلیون و صد و ده هزار خودرو برسانند.

این رقم اندکی بیشتر از پیش بینی این شرکت برای امسال (ده میلیون و صد هزار دستگاه خودرو) است.

گروه خودروسازی تویوتا انتظار دارد فروش خودروهایش در بازارهای نوظهور در سال آینده به سبب کندی رشد اقتصادی، کاهش یابد اما همزمان پیش بینی می کند فروش خودروهایش در آمریکا همچنان به قوت قبل باقی بماند.

انتظار می رود فروش شرکت تویوتا در سال ۲۰۱۵ اولین کاهش سالانه را بعد از گذشت چهار سال ثبت کند اما میزان تولیدات این شرکت برای سومین سال متوالی بیش از ده میلیون خودرو در سال خواهد بود.

این احتمال وجود دارد گروه خودروسازی تویوتا همچنان برای چهارمین سال متوالی به عنوان پرفروش ترین گروه تولیدی خودرو در جهان باقی بماند چرا که فولکس واگن رقیب آلمانی این شرکت به سبب رسوایی در زمینه تولید گازهای گلخانه ای با کاهش قابل توجه در فروش خودروهایش مواجه شده است.

برای مشاهده محصولات تویوتا در ایران به سایت www.irtoya.com مراجعه نمایید.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

برچسب ها:

تویوتاایرتویا
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب