icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آغاز فروش سیتروئن C4 پیکاسو

آغاز فروش سیتروئن C4 پیکاسو

به گزارش "پردیس خودرو" سیتروئن تایید کرد که نسخه ی کوچکتر پیکاسو تویینز در فوریه ی امسال در استرالیا رونمایی خواهد شد,با این حال قیمت و مشخصات هنوز اعلام نشده اند.

سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 سیتروئن

به گزارش "پردیس خودرو" سیتروئن تایید کرد که نسخه ی کوچکتر پیکاسو تویینز در فوریه ی امسال در استرالیا رونمایی خواهد شد,با این حال قیمت و مشخصات هنوز اعلام نشده اند.

با الهام از گراند C4 پیکاسوی هفت سرنشینه که اوایل امسال رونمایی شد,آغاز کار C4 پیکاسوی 5 سرنشینه در اوایل اکتبر اعلام شد.

این خبر باعث عقب نشینی خودرو ساز های محلی که در رقابت با هم هستند شد که در اوایل امسال آغاز به فروش کردند و انتظار این خبر را نداشتند.

 سیتروئن C4

اطلاعات کامل در مورد C4 پیکاسوی محلی هنوز مشخص نیستند,ولی با این حال کمپانی اعلام کرد که این خودرو دارای دوربین هایی برای دید 360 درجه ی اطراف خودرو به صورت استاندارد خواهد بود.

یک بسته ی کمک کننده به رانندگی نیز به عنوان یک آپشن در دسترس خواهد بود,که ویژگی های هشدار دهنده ی خارج شدن از مسیر(که همچنین کمربند راننده را نیز میلرزاند),کنترل سرعت فعال و کمربندهای ایمنی فعال را به ویژگی های خودرو می افزاید.

سیتروئن همچنین بیان میکند که C4 پیکاسو در استرالیا به خواست مردم به عنوان یک هاچبک ارائه میشود(البته گراند پیکاسوی بزرگ اینگونه نیست),و باعث میشود مدلی شبیه به C4 hatch معمولی و  پرمیم DS4 باشد.

 سیتروئن C4

به هر حال بر خلاف دسته بندی اش, C4 پیکاسو بسیار بزرگتر از C4 معمولی میباشد و با وجود فاصله ی بین محور چرخ های 2785 میلی متری اش بزرگتر از اندازه ی 2608 میلی متری C4 معمولی میباشد.

با یک مقایسه متوجه میشویم که گراند C4 پیکاسو دارای 55 میلی متر فاصله ی بیشتر بین محور چرخ ها نسبت به همتای کوچکتر خود میباشد,که البته این مقایسه را میتوان با وجود ردیف سوم صندلی ها در مدل گراند نیز انجام داد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب