icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش نقد و اقساط هیوندای سوناتا و کیا اپتیما

فروش نقد و اقساط هیوندای سوناتا و کیا اپتیما

سدان‌های کره‌ای این روزها محبوب بازار خودرو کشور هستند و خریداران زیادی با توجه به امکانات این خودروها و قیمت رقابتی آن‌ها نسبت به دیگر رقبا به‌سوی خرید آن‌ها می‌آیند.

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: سدان‌های کره‌ای این روزها محبوب بازار خودرو کشور هستند و خریداران زیادی با توجه به امکانات این خودروها و قیمت رقابتی آن‌ها نسبت به دیگر رقبا به‌سوی خرید آن‌ها می‌آیند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " در این میان بعضی از خریداران ترجیح می‌دهند به‌جای خرید سدان‌های کوچک‌تر این برندها، به‌صورت اقساطی نسبت به خرید سدان‌های بزرگ‌تر اقدام کنند و در این میان برخورداری از شرایط فروش اعتباری معتبر می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای این دسته از خریداران باشد.

عظیم خودرو دو خودرو کیا اپتیما و هیوندای سوناتا را در قالب شرایط فروش نقدی و اعتباری عرضه کرده است تا دست خریداران این محصولات را برای انتخاب باز بگذارد.

قیمت خرید نقدی هیوندای سوناتا فول آپشن عرضه شده از سوی عظیم خودرو ۱,۵۹۸,۹۴۰,۰۰۰ ریال است که خریداران امکان پرداخت این مبلغ را در دو مرحله دارند. در کنار این، خریدارانی که خودرویی اسپرت تر را در این کلاس می‌خواهند می‌توانند به سراغ کیا اپتیما بروند، خودرویی که از پلتفرم مشترک با سوناتا بهره می‌گیرد اما ازنظر طیف امکانات کامل‌تر است ضمن آنکه در زمان طراحی آن خصوصیات اسپرت تری رعایت شده است. عظیم خودرو شرایط فروش نقدی مدل‌های فول آپشن این خودرو را با قیمت ۱,۴۹۰,۳۷۰,۰۰۰ ریال فراهم کرده است که خریداران امکان پرداخت دومرحله‌ای آن را دارند. هردوی این خودروها مدل ۲۰۱۶ هستند و با شرایط تحویل مختلف عرضه می‌شوند.

برای خریدارانی که قصد خرید نقدی این خودروها را ندارند، عظیم خودرو شرایط فروش اعتباری را نیز فراهم کرده است. در شرایط فروش اعلام شده از سوی عظیم خودرو برای هیوندای سوناتا، خریدار می‌تواند با پرداخت اولیه ۸۷۹,۴۱۷,۰۰۰ ریال، نسبت به ثبت‌نام خودرو اقدام کند. اقساط این خودرو به انتخاب خریدار شش‌ماهه یا یک‌ساله خواهد بود. برای خرید اعتباری کیا اپتیما نیز می‌توانید با پرداخت ۸۱۹,۷۰۳,۵۰۰ ریال این خودرو را در اختیار بگیرید و اقساط را شش‌ماهه یا یک‌ساله بپردازید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش این خودروها و سایر خودروهای عرضه شده از سوی عظیم خودرو می‌توانید به وبسایت azimkhodro.com مراجعه کرده یا با یکی از نمایندگی‌های این شرکت تماس بگیرید.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب