icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فولکس واگن و ماموت در شیراز

نمایشگاه خودروی شیراز

فولکس واگن و ماموت در شیراز

سال گذشته بود خبر قطعی شدن همکاری شرکت ماموت با فولکس واگن رسانه ای شد اما تاکنون این همکاری بصورت رسمی اعلام نشده است. ظاهرا ماموت نمایشگاه خودروی شیراز را بهترین زمان برای معرفی اولین محصول خود محسوب کرده است.

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ماموت‌خودرو قصد شرکت در نمایشگاه خودروی شیراز را دارد تا در اولین قدم محصولات خود را در این اتفاق نمایشگاهی در معرض دید رسانه‌ها و بازدیدکنندگان بگذارد ولی اعلام شد حضور این شرکت با محصولات فولکس‌واگن در نمایشگاه خودروی شیراز معلوم نیست و شاید فولکس به شیراز نیاید.

با اینکه این روزها شرکت ماموت به عنوان نماینده رسمی فولکس‌واگن در ایران شناخته می‌شود و از سال گذشته برنامه مونتاژ محصولات این برند آلمانی را در ایران دنبال می‌کند ولی بعد از گذشت چند ماه هنوز هیچ خبری درباره فعالیت‌های این برند در ایران نیست و هیچ شوروم مرکزی برای محصولات فولکس‌واگن افتتاح نشده است. برخی شنیده‌ها حاکی است ماموت‌خودرو قصد شرکت در نمایشگاه خودروی شیراز را دارد تا در اولین قدم محصولات خود را در این اتفاق نمایشگاهی در معرض دید رسانه‌ها و بازدیدکنندگان بگذارد ولی اعلام شد حضور این شرکت با محصولات فولکس‌واگن در نمایشگاه خودروی شیراز معلوم نیست و شاید فولکس به شیراز نیاید.
اواخر سال ۹۵ تعدادی فولکس‌واگن به صورت وارداتی با تیراژ محدود به کشور آمدند و احتمال عرضه زودهنگام محصولات این برند آلمانی در بازار بالا رفت ولی با گذشت بیش از شش ماه از این اتفاق هنوز تصویری از خط مونتاژ خودروهای فولکس در ایران منتشر نشده و ماموت‌خودرو اعلام نمی‌کند بالاخره قصد دارد کدام خودروهای فولکس‌واگن را در ایران مونتاژ کند.
ماه‌ها پیش حدس و گمان رسانه‌ها با جهت‌دهی‌های تایید شده اعلام می‌کرد فولکس واگن برنامه دارد مونتاژ خودروهای ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان را در اولین قدم برای بازار ایران داشته باشد. ولی بارها هم اعلام شد شاید محصولات مونتاژی فولکس‌واگن بیش از ۱۰۰ میلیون تومان باشند و محصولات این برند بیشتر قابل استفاده برای قشر متوسط رو به بالا باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب