icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر 2016 در تهران رونمایی شد.

فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر 2016 در تهران رونمایی شد.

شب گذشته شرکت آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در مراسمی خاص از فیس لیفت اوتلندر(مدل 2016) رونمایی کرد.

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شب گذشته شرکت آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در مراسمی خاص از فیس لیفت اوتلندر(مدل 2016)  رونمایی کرد.

 

 

 رونمای اوتلندر 2016 در تهران

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" اوتلندر فیس لیفت شده برای اولین در سال جاری میلادی در نمایشگاه نیویورک توسط کمپانی میتسوبیشی به نمایش گذاشته شد.شرکت آرین موتور که از شرکت بروز داخلی بوده تنها چند ماه بعد از رونمایی جهانی این خودرو اقدام به واردات و پرده برداری از این نمونه جدید کرده است.

رونمای اوتلندر 2016 در ایران

 

رونمای اوتلندر 2016 در ایران

 

اوتلندر جدید تغییرات خاصی را نسبت به مدل قبلی  نداشته و تغییرات انجام شده در حد تغییر چراغهای جلو و عقب ، جلو پنجره  این خودرو می باشد.

تغییرات صورت گرفته فقط به ظاهر خودرو برنمی گردد. میستوبیشی علاوه بر طراحی مجدد جلو داشبورت ،فرمان و ادوات کنترل از تریم های چوبی و همچنین سیستم صوتی قوی تر مجهز به سیستم رهیابی قبال استفاده در ایران  در این نسل استفاده کرده است.

 

رونمای اوتلندر 2016 در ایران

 

رونمای اوتلندر 2016 در ایران

 

در خصوص جزعیات فنی خودرو باید عمده تغییرات انجام گرفته در این بخش به تغییر ساختار سیستم تعیلق اشاره کرد که باعث بهبود کیفیت سواری و کم شدن صداهای آزار دهنده داخل کابین شده است .همچنین استفاده از گیبرکس CVT  مجهز به جدیدترین تکنولوژی های از دیگر تغییرات فنی در این نسل از اوتلندر می باشد.

اما کمپانی میتسوبیشی در قلب تپنده این خودرو دست نبرده و این نسل هم از موتور 2400 سی سی  با قدرت خروجی 170 اسب بخار بهره می برد.

رونمای اوتلندر 2016 در ایران

 

 

رونمای اوتلندر 2016 در ایران

 شرکت آرین موتور پیش فروش این خودرو را از امروز آغاز خواهد کرد. قیمت اوتلندر 2016 برابر با 201 میلیون تومان اعلام شده است.

حال باید دید که اوتلندر نسل جدید با چره جدید و قیمت 201 میلیونی توانایی رقابت با  سانتافه ، راو4 و کیا سورنتو رقابت را دارد یا خیر؟

 

رونمای اوتلندر 2016 در ایران

 

 برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب