icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قرارداد رنو بازنگری می شود

آیا قرارداد رنو در راستای منافع ملی بازنگری خواهد شد؟

قرارداد رنو بازنگری می شود

در حالي كه تصور بر اين بود كه با تعيين سايت مورد توافق رنويي ها و ايدرو تكليف دومين قرارداد خودرويي كشور مشخص شود اما تازه ترين اخبار حكايت از دستور وزير براي بازنگري در اين قرارداد دارد.

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- طبق اطلاعات كسب شده محمد شريعتمداري وزير صنعت معدن و تجارت خواستار بازنگري و تغيير در قرارداد سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و رنو فرانسه شده است و قرار است با بازنگري در اين قرارداد در اسفند ماه سال جاري اين قرارداد مجددا به توافق دو طرف رسيده و امضا شود ، تا شايد روال اجرايي اين قرارداد نيز آغاز شود .

اين گزارش تاكيد مي كند كه شريعتمداري وزير صنعت معدن و تجارت  از محمد رضا نعمت زاده وزير سابق صنعت و معدن و تجارت نيز خواسته است تا در بازنگري اين قرارداد اعمال نظر كند .

 گويا هر بار كه شراكت رنويي ها و ايراني ها به گام هاي اخر نزديك مي شود در روال اجرايي شدن آن مشكلات و موانعي پيش مي آيد موضوعي كه در  قرارداد قبلي رنويي ها با دو خودروساز جاده مخصوص شاهد آن بوديم و حالا يكبار ديگر بعد از نزديك به يك سال از انعقاد توافق نامه و قرارداد اين قرارداد باز هم مقاد و مندرجات در اين قرارداد با اما و اگر مواجه شده و قرار است با تغييرات جديد مجددا به امضا دو طرف برسد .

 اگرچه منصور معظمي معاون وزير صنعت معدن و تجارت و رييس سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران بعد از امضاي اين قرارداد كه بارها هم به تعويق افتاده بود در گفت وگو با خبرنگار خودرونگاران تاكيد كرده بود كه در اين قرارداد تمام ايرادات قبلي رفع شده و سعي شده قراردادي  همه جانبه و بدون ايراد  منعقد شود .

 حال بايد منتظر ماند و ديد در فرصت يك ماه و نيمه باقي مانده تا پايان سال اين قرارداد چه روالي را پشت سر مي گذارد؟ و آيا ممكن است بدون اعمال تغييرات زياد در قرارداد منعقد شده تنها با تعيين تكليف سايت مورد توافق دو طرف شاهد  شنيدن صداي حركت چرخ دنده هاي خطوط توليدي نخستين خودروي پسابرجامي رنو در ايران باشيم يا خير ؟

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب