icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قرعه‌کشی پیش‌فروش‌های یکساله خودروسازان شنبه و یکشنبه آینده

قرعه‌کشی پیش‌فروش‌های یکساله خودروسازان شنبه و یکشنبه آینده

با توجه به اتمام زمان ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش‌ یک‌ساله محصولات دو خودروسازی کشور، قرعه‌کشی بین افراد در محصولات گروه ایران‌خودرو شنبه و گروه سایپا روز یکشنبه هفته آینده درحضور مراجع نظارتی انجام خواهد شد.

پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-گروه خوردوسازی سایپا و ایران خودرو پس از قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش محصولات خود را از روز یک‌شنبه (18 خردادماه) آغاز کرده‌اند.

طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو با ثبت‌نام بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر به اتمام رسیده است. با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، فرآیند قرعه‌کشی برای این طرح روز شنبه هفته آینده (24 خردادماه) با حضور نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

هم‌چنین شرکت سایپا نیز به مشتریان خود اعلام کرده که ساعت 10 صبح روز یک‌شنبه (25 خردادماه) قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله محصولات خود را در حضور مراجع نظارتی و مسئولان ذی‌ربط وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد داد.

نتایج قرعه‌کشی همچون روال فروش‌ فوق‌العاده‌ها براساس کد پیگیری مشتریان در سایت رسمی فروش این گروه خودروسازی www.saipacorp.cim اعلام خواهد شد و مشتریان پس از اعلام نتایج 48 فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه و انتخاب نمایندگی اقدام کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب