icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قشقايي با فيس جديد مي آيد

قشقايي با فيس جديد مي آيد

مسوولان نيسان با تمركز بر تغييرات در خودروهاي توليدي خود قصد دارند تا توليداتشان را با تغييرات جديد در طراحی بیرونی مدرن، افزایش فضای داخلی با کیفیت کابین، بهبود عملکرد رانندگی و فن آوری های جدید نیسان تحرک هوشمند روانه بازار كنند.

سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- مسوولان نيسان با تمركز بر تغييرات در خودروهاي توليدي خود درسايت ساندرلند انگلستان خود قصد دارند تا توليداتشان را با تغييرات جديد در طراحی بیرونی مدرن، افزایش فضای داخلی با کیفیت کابین، بهبود عملکرد رانندگی و فن آوری های جدید نیسان تحرک هوشمند روانه بازار كنند.
ظاهرا در طراحي جدید قشقایی موضوع خودران بودن به اين خودرو اضافه خواهد شد چرا كه در طراحي جديد سيستم راننده مستقل نيز در نظر گرفته شده است و از بهار سال آینده، این سیستم قادر به کنترل فرمان ، ترمز و گاز خودرو در شرايط بدون ترافیک سنگین در یک خط خواهد بود .
مسوولان نيسان اعلام كرده اند مي خواهند اين ویژگی هاي جدید را تقویت كنند. با توجه به اين كه  کارخانه نیسان ساندرلند 53 میلیون پوند در سال گذشته برای ایجاد ظرفیت تولید اضافی برای قشقایی سرمایه گذاری کرده است مدل های جدید در ساندرلند در دو خط تولید شده است.
قشقایی در حال حاضر به پرفروش ترین تولید خودرو انگلستان و ساندرلندتبديل شده است و  در بازارهاي مختلف در سراسر اروپا و در سطح جهانی به يكي از خودروهاي پرفروش تبدیل شده است. به گونه اي كه از هر ٥خودروي توليد شده در انگلستان يكي قشقايي است .
به اين ترتيب  قشقايي به موفق ترين محصول  نیسان در اروپا تيديل شده است.کالین Lawther، معاون رئيس تولید ، تهیه و زنجیره تامین نیسان برای مدل جدید میگوید : "نیسان در بخش قشقايي در ساندرلند همچنان به رهبری بخش قشقایی ما بیش از 2.8 میلیون قشقایی در ساندرلند از زمان آغاز آن را تولید کرده اند با تولید کارخانه رسیدن به سطح رکورد با فن آوری نیسان تحرک هوشمند جدید خود و ویژگی های طراحی لوکس، صفحه سفیدی برای مدل قشقایی جدید ما و عملیات تولید ما باز خواهد شد. "                                                                 اشتغال نیسان در انگلستان با 40،000 نفر با استودیوی طراحی (Paddington، لندن)، مرکز فنی (Cranfield Bedfordshire)، تأسیسات تولیدی (ساندرلند، Tyne و Wear) و عملیات فروش و بازاریابی (Maple Cross، Hertfordshire) به 40،000 نفر می رسد. نیسان در این امکانات 4 میلیارد پوند سرمایه گذاری کرد و سالانه 3 میلیارد پوند به اقتصاد بریتانیا از طریق تامین کنندگان، خدمات و حقوق پرداخت می شود.
علاوه بر قشقايي، نیسان تولید لیفتراک، جک کراسور، مدل Infiniti Q30 و مدل QX30 را در ساندرلند تولید می کند. ساندرلند با تولید کل 507،436 واحد در سال گذشته و 30 سال موفقیت در آن، بزرگترین کارخانه خودرو در تمام دوران در انگلستان است. پس از شروع تولید در ساندرلند، قشقایی به مقادیر تولید 1 میلیون و 2 میلیون واحد سریعتر از تمام اتومبیلهای بریتانیا رسید.
نسل اول نیسان Qashqai در سال 2007 فروخته شد. این نسخه جدید نشان دهنده یک به روز رسانی مهم برای مدل نسل دوم در سال 2014 اشد. مدل جدید در ماه های آینده در اروپا در دسترس خواهد بود. در اکتبر سال 2016 نیسان تولید نسل جدید نسل سوم Qashqai را در ساندرلند اعلام کرد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب