icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت خودروهای لوکس در بازار

قیمت خودروهای لوکس در بازار

یک دستگاه پورشه آبی رنگ نو به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده و یک دستگاه پورشه پانامرا توربو سفید رنگ با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می رسد.

دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: یک دستگاه پورشه آبی رنگ نو به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده و یک دستگاه پورشه پانامرا توربو سفید رنگ با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می رسد.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"، بر اساس آمار گمرک در هفت ماهه نخست سال جاری ۲۷ پورشه ماکان نو از کشور امارات متحده عربی به کشور وارد شد.

این میزان واردات پورشه بیش از یک میلیون و ۶۰۶ هزار دلار ارز از کشور خارج کرد و میانگین قیمت یک پورشه وارداتی به کشور نزدیک به ۵۶ هزار دلار و به عبارتی ۱۶۴ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۳۴۵  تومان است.

این گزارش می افزاید در فروردین ماه هیچ پورشه ای به کشور وارد نشده و بیشترین آمار واردات پورشه مربوط به خرداد ماه است که هفت دستگاه  از این خودرو به کشور وارد شد.

در حالی قیمت پورشه های وارداتی در گمرک ۱۶۴ میلیون تومان برآورد شده که این خودروها در بازار حتی به قیمت میلیاردی نیز به فروش می روند و به طور میانگین به قیمتی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان عرضه می شوند.

گزارش حاکی از آن است که خودرو هایی مانند پورشه مشتری های خاص خود را دارند و قیمت آن بستگی به نظر مصرف کننده دارد به طوریکه یک دستگاه پورشه آبی رنگ نو به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده و یک دستگاه پورشه پانامرا توربو سفید رنگ با ۳۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می رسد.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب