icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت جدید و نهایی سیتروئن C3 اعلم شد

قیمت جدید و نهایی سیتروئن C3 اعلم شد

ظاهرا پس از کش و قوس های فراوان نهایتا سازمان حمایت از مصرف کنندگان قیمت سیتروئن C3 را اعلام کرد.

پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-بر اساس نامه دریافت شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت محاسباتی خودروی سیتروئن C3 اعلام شد.با توجه به این نامه قیمت سیتروئن C3 برابر با 201 میلیون و 826 هزار تومان عنوان شده است.

 

قیمت جدید ستروئن C3

مشتریان معترض به قیمت گذری ساپیا تا روز گذشته در مقابل وزارت صنعت تجمع کرده بودند ، چرا که این افراد معترض همچنان به این قیمت اعلام شده راضی نبوده و بر اساس محاسبات خود قیمت هاچ بک فرانسوی را در حدود 130 میلیون تومان می دانند. حال مشخص نیست که واکنش مشتریان  به قیمت جدید سیتروئن C3 چگونه خواهد بود.

قابل ذکر است در تاریخ 8 بهمن 97 نیز اطلاعیه از سوی سایپا منتشر شد که نشان می داد قیمت این خودرو به حدود 182 میلیون تومان کاهش یافته است. البته قیمت فوق بدون احتساب بیمه و مالیات بوده است و حالا ظاهرا به 182 میلیون تومان ،بیمه و مالیات افزوده شده و قیمت نهایی سیتروئن C3 به حدود 201 میلیون تومان سیده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

احسان 1397/11/27
1:54:1

دیگه مملکت صاحب نداره همه مسئولین خودشون دل لال شدن مگه کسی بفکر مردم هست هی میگن جلوی افزایش قیمت بازار رو بگیریم خوب با این قانون قیمت حاشیه بازار که خود خودرو سازان باعث افزایش بی رویه قیمتها میشن مردم ساده روباش این مسئولین همشون از یک دم دزدن فقط یا حسین یا علی میگن جیب مردم خالی کنن گفتم که مملکت اگه صاحب داشت این حال وروزش نبود

آخرین مطالب