icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت خودروی لکسوس NX در بازار آزاد مشخص شد.

قیمت خودروی لکسوس NX در بازار آزاد مشخص شد.

اواخر سال 93 شرکت ایرتویا فروش خودروی مهیج لکسوس NX را آغاز کرد.حال بعد از گذشت چند ماه چند نمونه از خودروی فوق وارد کشورمان شده است.

جمعه ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: اواخر سال 93 شرکت ایرتویا فروش خودروی مهیج لکسوس NX را آغاز کرد.حال بعد از گذشت چند ماه چند نمونه از خودروی فوق وارد کشورمان شده است.

 

 

 

لکسوس NX

 

 

به گزارش" پردیس خودرو" این خودرو در زمان قروش با استقبال کم نظبر روبرو شد و در همان ساعات اولیه شرکت ایرتویا اعلام کرد که ظرفیت فروش تکمیل شده است.این استقبال کم نظیر بخاطر چهره زیبا و صد البته جسور این خودرو در کنار تجهیزات پیشرفته آن حاصل شد.از همان تاریخ مشخص شد که با ورود این خودرو به کشورمان بازار خرید و فروش این خودرو داغ و پرهیجان و البته با قیمت های بالا مواجه خواهد شد.

قیمت لکسوس هنوز توسط ایرتویا مشخص نشده است و در زمان ثبت نام مبلغی بعنوان علی الحساب از مشتریان دریافت و قیمت آن موکول به زمان تحویل شد.

برآن شدیم که به گشت و گذار در بازار پرداخته  تا از  قیمت لکسوس NX در بازار مطلع شویم.نمونه های وارد شده بدون کیت F-SPORT بوده که از قیمت کمتری برخوردار است.قیمت لکسوس NX در بازار آزاد در حال حاضر برابر با 360 الی 370 میلیون بوده که نمونه F-SPORT آن حدود 20 میلیون تومان گرانتز می باشد.

قابل ذکر است که این قیمت ها بدلیل کم بودن این خودرو کمی گرانتر از قیمت واقعی آن می باشد که به مرور زمان و با واردات پیشتر این خودرو قیمت ها شکسته خواهد شد.

پس اگر شما قصد خرید این خودرو را دارید بهتر چند ماهی صبر پیشه کنید تا قیمت واقعی این خودرو مشخص گردد.

 

لکسوس NX

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

شهرام ناصری 1394/8/20
9:52:0

باسلام و ممنون از اطلاعاتی که گذاشتین.ولی در واقع قیمت این خودرو در بازار جهانی خیلی کمتر از این قیمت هاست.قیمتی که در ایران توسط شرکت وارد کننده پایه گذاری شده قیمت یک خودروی چهار سیلندر نیست،ولی متاسفانه پول های به باد آورده خریداران موجب تثبیت قیمت این مدل خودروها میگردد.

آخرین مطالب