icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت قطعی سیتروئن C3 اعلام شد،واردات با ارز دولتی ،فروش با ارز روز

قیمت قطعی سیتروئن C3 اعلام شد،واردات با ارز دولتی ،فروش با ارز روز

شرکت سایپا نهایتا قیمت سیتروئن C3 را  بصورت رسمی اعلام کرد و متشریان می توانند با تکمیل وجه نسبت به تحویل خودرو ثبت نامی اقدام نمایند

شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-سیتروئن C3 از اولین محصولات پسا برجامی سایپا محسوب می گردد که نیامده رفت. اما سایپا در ابتدای معرفی این خودرو ،حدود 2000 نسخه از این محصول تولیدی خود را پیش فروش نمود و حالا پس از چندین ماه تاخیر خودروی فوق را آماده تحویل به مشتریان نموده است.

سیتروئن C3 در دو تیپ مختلف عرضه خواهد شد که تفاوتشان تنها در گرمن صندلی است. قیمت اعلامی سایپا برای نسخه پایه برابر با 238 میلیون و 450 هزار تومان و نسخه گرمکن صندلی دار برابر با 241 میلیون و 950 هزار تومان خواهد بود. به عبارتی قیمت یک جفت گرمن صندلی حدود 4 میلیون تومان برای مشتریان آب خواهد خورد.

قیمت سیتروئن c3

در ابتدای سال جاری سایپا قیمت احتمالی این خودرو را حدود 125 ملیون تومان عنوان کرده بود که با توجه به تغییر شرایط و افزایش نرخ ارز قیمت این خودرو بطور ناگهانی 100 میلیون تومان افزایش یافت. اما نکته ای که باید به آن توجه نمود این است که مسئولین سایپا سیتروئن و شریک فرانسوی در همان ابتدای معرفی این خودرو اعلام کرده بود که قطعات برای 2000 نسخه وارد ایران شده و تحریم ها نمی تواند بر روی این میزان پیش فروش شده تاثیر بگذارد. با این اوصاف می توان تصور کرد که سایپا با همان قیمت ارز  حدود 4000 هزار تومان قطعات این خودرو را وارد نموده است. اما حالا چرا باید این خودرو با قیمت ارز فعلی به متشریان تحویل دهد مشخص نیست.

برای آشنایی بیشتر با این خودرو ویدئوی تست و بررسی این خودرو اینجا مشاهده نمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

hadi 1397/9/24
14:13:32

منم از یه منبع موثق خبر دارم که اینا تمامی قطعات این ۲۰۰۰ خودرو رو حتی قطعات جهت خدمات پس از فروش رو با ارز ۴۰۰۰ تومنی وارد کردن و الکی طولش دادن تا الان که قیمت رو بالا ببرن متاسفانه هیچ نهاد نظارتی تو ایران وجود نداره مملکت بی صاحبی داریم متاسفم برای خودمون دیگه ایرانی بودن برام افتخار حساب نمیشه

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب