icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت نهایی و عجیب و غریب هایما اس 5 مشخص شد

قیمت نهایی و عجیب و غریب هایما اس 5 مشخص شد

با ارسال دعوتنامه تکمیل وجه از سوی ایران خودرو قیمت نهایی هایما S5 را مشخص شد

یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ 2 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ایران خودرو با ارسال دعوتنامه از خریدران محصول جدید هایما اس 5 خواستار تکمیل وجه  گردید .از رو قیمت نهایی این خودرو با توجه به در خواست مالتفاوت برابر با 89 میلیون تومان مشخص گردید. تعیین شدن قیمت مشخص شده هایما اس 5 باعث تعجب کارشناسان گردیده است چرا که پیش از این با توجه به مشخصات فنی و ابعاد خودرو  قیمتی در حدود 70 میلیون را برای این خودرو متصور شده بودند. اما ایران خودرو در اقدامی عجیب قیمت این کراس اور کوچک را کاملا فراتر از انتظارات تعیین نموده است. قابل ذکر است هایما اس 5 در داخل ایران و در سایت خراسان رضوی تولید گردیده و با توجه به دستورالعمل جدید واردات خودرو می تواند از تخفیفات تعلق گرفته به خودروهای تولید داخل بهرمند گردد حالا چرا این کراس اور کوچک نزدیک به 89 کیلیون تومان قیمت گرفته است ،مشخص نیست.

بهتر است بخوانید:

معرفی و نقد و بررسی هایما اس 5 ،کراس اوری دیگر از ایران خودرو

برچسب ها:

قیمت خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

امير حسين 1396/10/26
12:17:55

تو وضعیت الان خودرو کشور قیمت ٩٠ تومنی برای این خودرو دور از انتظار نبود. البته تعیین قیمت زیر ٨٠ تومن برای این خودرو استقبال و موفقیت خوبیو قطعا برای ایران خودرو رقم میزد. ولی وقتی تیوولی بشه ١٤٠ تومن. تیگو ٥ ١٠٤ تومن کپچر ١٢٥ تومن جک اس ٣. ٧٨ تومن و حتی ماشینهای خارجی مثل نیسان جوک توربو ٢٣٠ تومن یا توسان ٢٦٠ تومن و غیره. دوراز انتظار نبود این قیمت. باید قبول کنیم قیمت تمام خودروهای موجود تو بازار کشور بالاست. اینم رفت کنار بقیه خودروها . این ماشین از لحاظ موتوری و ایمنی و ظاهر ماشین نسبتا خوبیه. و با این قیمت هم نمیشه گفت از بقیه خودروهای موجود تو بازار گرونتره. همه ی خودروهای بازار گرونه. نه فقط هایما اس ٥.

علی 1396/10/24
12:59:50

کاملا حمایت دولت به نفع سرمایه داران ومعدود مدیران خودرو سازی و به ضرر مردم و مصرف کنندگان خودرو مشهود است. نفرین بر این فساد و تباهی هایما در خود کشور چین هم اینجوری براش ارزش قایل نیستن، رده بیست و هفتم بین کپی کارهای چین حالا چرا ما از حلبی ساز های آنهابخریم و اینجا به چند برابر ارزش واقعی بدیم به مردم. درحالیکه ورودخودروهایی به مراتب بهتر و ارزانتر را ممنوع کردیم.

آخرین مطالب