icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت پژو 207i صندوقدار مشخص شد

قیمت پژو 207i صندوقدار مشخص شد

دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو -ایران خودرو در سال گذشته از نسخه صندوقدار 207i بعنوان محصول جدید خود رونمایی کرد و اواخر همان سال پیش فروش این هاچ بک ،سدان شده را آغاز نمود اما در زمان رونمایی و همچنین پیش فروش ،قیمت این خودرو بصورت رسمی مشخص نگردید و اعلام آن به زمان تحویل موکول شد.

حالا خبر رسیده که ایران خودرو بعد از مدتها تاخیر نهایتا دعوتنامه تکمیل وجه را برای مشتریان ارسال نموده که بدین تریب قیمت این خودرو مشخص شده است. بنا برهمین گزارش قیمت پژو 207i صندوقدار برابر با 104 میلیون تومان مشخص شده است که برای مشتریان سری اول  15 میلیون تومان تخفیف در نظر گرفته شده است. از همین رو قیمت  207i صندوقدار برای مشتریان سری اول برابر با 89 میلیون تومان در خواهد آمد.

207i صندوقدار را باید تلفیقی از پژو 206 صندوقدار V9 و هاچ بک 207i دانست که تغییرات جزیی را در برخی از قسمت های فنی تجربه کرده است اما در بخش پیشرانه شاهد همان موتور مشهور 1.6 لیتری tu5 هستیم که قدرتی برابر 105 اسب بخار را تولید خواهد کرد. جعبه دنده این محصول جدید ایران خودرو نیز همان گیربکس 4 سرعته سنتی است که قدرت را به چرخهای جلو ارسال می کند.تنها نکته مهمی که در 207i صندوقدار تغییر کرده فرمان برقی آن است . چرا که 207i و 206 صندوقدار هر دو از فرمان های هیدرولیک بهره می برند اما حال نسخه صدوقدار 207i به فرمان برقی مجهز شده است .در نتیجه دیگر فرمان خودرو از درت موتور استفاده نخواهد کرد و همین امر موجب کشش بیشتر این سدان خواهد شد.

برچسب ها:

قیمت خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب