icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ماجرای آگهی خرید و فروش کراس اوور لندویند X5 چیست

ماجرای آگهی خرید و فروش کراس اوور لندویند X5 چیست

به تازگی در برخی از وب سایت های خرید و فروش خودرو ،اگهی فروش یک کراس اوور چینی جدید با نام لندویند X5 به چشم می خورد.

یکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ 5 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-کراس اوور لندویند X5 از جدیدترین محصولات احتمالی بازار می باشد که قرار است با ترخیص شدن خودروهای مانده در گمرک وارد بازار شود.اما نکته مبهم در خصوص این خودرو نحوه فروش و عرضه آن توسط شرکت وارد کننده است چرا که تاکنون هیچ شرکتی بصورت رسمی در خصوص اخذ نمایندگی این خودرو اطلاعیه ای را منتشر ننموده است .

لذا برای مشخص شدن چند و چون عرضه این خودرو در بازار با یکی از فروشندگان لندویند X5 تماس گرفتیم. با توجه به صحبت های این فروشند مشخص شد شرکت بازرگانی موحد به همراه شهر خودرو تهران اقدام به پیش فروش این خودرو با موعد تحویل 5 الی 6 ماهه نموده اند. جدای از اینکه آیا این دو شرکت دارای مجوز پیش فروش بوده اند یا خیر نکته مهم این است چرا تاکنون هیچ ابلاغیه فروشی از این دو شرکت بصورت رسمی منتشر نشده است. البته شخص فروشنده حواله این خودرو تاکید داشت که از طریق یکی از دوستان خود نسبت به خرید چند دستگاه اقدام نموده است. ظاهرا بازرگانی شرکت های عرضه کننده لندویند X5 تصمیم گرفته اند که محصولات خود را از طریق دوستان و آشنایان خود بفروش برساند که شاید دلیلی بر عدم داشتن مجوز بوده است در غیر اینصورت اینگونه در خفا نسبت به فروش این خودرو اقدام نمی کردند.

لندویند X5

اما برای آشنایی با بازارگانی موحد باید بدانید که این شرکت یکی از فروشنده های بزرگ خودرو در مشهد بوده که دارای نمایندگی مولتی برند بوده است.بعبارتی این بازرگانی با احداث فروشگاهی بسیار بزرگ در شهر مشهد و اخذ نمایندگی از تمامی برند های موجود در ایران نسبت به عرضه خودرو اقدام می نموده است. اما طی ماه های گذشته خبری تایید نشده منتشر شد که نشان می داد این شرکت با همکاری شهر خودرو قرار بود که در تاسیسات گروه تولید سناباد توس اقدام به تولید خودرو نمایند تا عملا از یک فروشنده صرف به یک خودروساز تبدیل شود. از این رو شاید در آینده نه چندان دور شاهد تولید محصولات لندویند در ایران باشیم

البته حواله های فروش در بازار مربوط به نسخه وارداتی لندویند X5 است که با توجه به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی بخشی از این خودرو در حال ترخیص از گمرک است. البته صرفا ترخیص از گمرگ دلیل بر صدور مجوز شماره گذاری نیست و باید منتظر ماند تا مشخص گردد که بازارگانی موحد مراحل اخذ مجوز شماره گذاری را طی نموده است یا خیر . در این صورت خریداران باید تا اخذ این مجوز از خودروی خود فقط در پارکینگ لذت ببرند. این اتفاق پیش از این برای مالکان خودروی کوپا ،محصول ریگان موتور افتاده بود. بعبارتی شهر خودرو که ظاهر دستی در فروش لندویند X5 را نیز با همکاری بازارگانی موحد دارد ،کراس اوور کوپا را در موعد مقرر تحویل مشتریان داد اما به مدت 5 ماه از ارائه پلاک به خریداران خوداری کرد و نهایتا ماه گذشته مجوز شماره گذاری این خودرو صادر شد. از همین رو امکان دارد همین سناریو برای خودروهای لندویند نیز اتفاق بیافتد.

حواله لندویند X5 در حال حاضر از قیمتی مابین 130 تا 150 میلیون بفروش می رسد که  میزان تغییر این مبلغ بسته به موعد تحویل خودرو است.

برای آشنایی بیشتر با لندویند X5 بر روی مقاله ذیل کلیک نماید.

لندویند X5 ،مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه باید بدانید

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

غلامرضا سعیدی مقدم 1398/11/30
22:32:39

سلام. لطفا زمان تحویل لندویندx5 چه موقعی هست. تاریخ تحویل ماشین۹۸/۸/۲۵بوده

نسيم 1398/7/1
12:52:39

پول منو با هزار بدبختي داد ولي نفرين من هميشه پشت سر خودشو اون شكفته نمايندش هست خدا عوضشو بهش بده پولو با دلار ٣٥٠٠ گرفت وزماني كه دلار ١٤٠٠٠ تومن شد با همون نرخ اولي داد با دير كردي كه خودش حساب كرد كه نميدونم حلال بود يا حروم ماشينا گرون شد و ما نتونستيم ماشين بخريم و مسببش همين موحده اين دنيا هم به اونا ميگذره هم به ما ولي خدا نميگذره

محمد 1398/5/10
18:56:37

با سلام و احترام. منم سال اول96 ثبت نام کردم تا تاریخ5/98 تحویل نداده قرار بود x2 بده نداده حالا میخوادx5 بده اول حق الناس مردم بده بد حرف بزن

مهدی شهری 1398/2/4
0:19:43

با سلام و احترام...ابن یک کلاهبرداری بزرگ از سمت بازرگانی موحد هست.قبل از اون اقدام به فروش حواله لند ویند x2کردند و از ۹۰۰ نفر پول گرفتند و متواری هستند و حکم جلب ایشون هم صادر شده و الان میخوان یک کلاهبرداری دیگه انجام بدن.من خودم یکی از مالباختگان هستم.

مجید بهاری 1399/9/15
3:4:11

آین حواله ها از دست امین افصحی صادر شده کلا کلاه بردار یه و جعل سند من امارشو دارم کجاست خودمم ازش شکایت کردم

آخرین مطالب