icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ماجرای ابلاغیه عجیب تحویل خودرو در ازای انصراف از سود مشارکت توسط ایران خودرو چه بود+فایل صوتی

ماجرای ابلاغیه عجیب تحویل خودرو در ازای انصراف از سود مشارکت توسط ایران خودرو چه بود+فایل صوتی

امروز ایران خودرو در اقدامی عجیب به برخی مشتریان خود اطلاع داده بود که در صورت تمایل می توانند با انصراف از سود تاخیر و مشارکت ،خودروی خود را زودتر تحویل بگیرند.

چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ 6 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:از ابتدای صبح امروز پیام های متعددی از سوی  کاربران برای پردیس خودرو  ارسال شده بود که نشان می داد برخی نمایندگی های ایران خودرو پیامی برای مشتریان خود ارسال نموده اند که در آن توصیه شده بود که در صورت انصراف از سود مشارکت و تاخیر می توانند خودرو خود را زودتر از موعد تحویل بگیرند.مشخص نبود که این پیام ایران خودرو جنبه تهدید داشت یا درخواست چرا که مشتری درمانده از همه جا اگر با این دستورالعمل موافقت کند باید از سود تاخیر و مشارکت که حق قانونیش است بگذرد اگر هم قبول نکند احتمالا مورد غضب ایران خودرو قرار خواهد گرفت و تا مدتها به وی خواهند گفت که ما که داشتیم تحویل می دادیم خودتان نخواستید.

پیامهای برای مشتریانی ارسال شده بود که بصورت قیمت قطعی خودروهای مانند رانا ،دانگ فنگ اچ 30 کراس ،هایما اس 7 و پروزپارس بنزینی و دو گانه سوز را خریداری کرده بودند و موعد تحویل آنها گذشته بود. طبق برآورد های انجام شده میزان سود مشارکت و تاخیر عددی مابین 4 تا 9 میلیون تومان بوده است.

پیامهای ارسال شده از سوی کاربران نیز مشخص می کرد که این دستورالعمل باعث نارحتی شدید مشتریان شده به نحوی که مشتریان  با دریافت این ابلاغیه اعتقاد دارند خودرو مورد نظرشان موجود است اما ایران خودرو برای تحویل دادن آن می خواهد به نفع خود استفاده کند و حق مشتری را پرداخت نکند.

بعد از انتشار این خبر و باز خورد بسیار منفی ،ظاهرا ایران خودرو خبر فوق را تکذیب کرده و عنوان نموده که این پیامک ها  بصورت خود سر ارسال شده و ایران خودرو از آن بی اطلاع است .اما این خودروساز مشخص نکرده است که چگونه چندین نمایندگی بزرگ ایران خودرو در سرتاسر ایران بصورت دسته جمعی تصمیم گرفته اند که این چنین ابلاغیه ای را از سوی خود صادر کنند.

در پایان باید گفت علی رغم تکذیبه ایران خودرو ،یکی از کاربران پردیس خودرو فایل صوتی را برای ما ارسال کرده است که در آن نمایندگی ایران خودرو صریحا اعلام می کند ایران خودرو راسا اقدام به صدور این بخشنامه نموده و نمایندگی قادر به صدور چنین بخشنامه مهمی نیست.امیدواریم که ایران خودرو بعنوان یکی از بزرگترین خودروساز وطنی توضیح دهد که ریشه این گونه بی نظمی های چیست و چرا باید مردمی که ماههاست منتظر دریافت خودروی خود هستند باید از حق و حقوق قانونی خود بگذرند.

متن تکذیبیه ایران خودرو منتشر شده توسط ایکو پرس به شرح ذیل است:

پیرو خبر منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر صدور فاکتور تعهدات قطعی شرکت ایران خودرو بدون سود مشارکت ،گروه صنعتی  ایران خودرو ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد تمامی تعهدات خود را با قیمت قطعی و مطابق شرایط تنظیم شده قرارداد به مشتریان تحویل خواهد داد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

هادى طالبى 1397/11/1
23:15:45

به خدا اين موضوع صحت دارد من نمايندگى ازم رضايت نامه گرفت و همون روزم ماشين فاكتور شد بدون يه ريال سود مشاركت و تاخير اينم شماره قراردامم١١٤٥٧٥٧٧

علی 1397/10/6
18:25:12

با سلام سایت مرکزی ایران خودرو وقتی وارد پنل کابری میشی و بعد از وارد کردن شماره قرارداد و مشخصات قراد داد با 2چیز حیرت آور مواجه میشی!!!!

مجید 1397/10/6
18:7:8

منم امروز رفتم نمیاندگی بهم گفتن باید تعهد بدی که سود مشارکت رو دریافت نکنی

حسین 1397/10/6
15:16:21

منم فایل صوتی که تماس گرفتن باهام و همچین درخواستی ازم کردم رو هم دارم اگه خواستید براتون بفرستم

ادمین 1397/10/6
17:35:29

بله ،زحمت بکشید برامون ارسال کنید

یوسفی 1397/10/6
14:12:27

به مرگ مادرم قسم دروغ میگن بیخودی تکذیب میکنن. همین دیروز نمایندگی من تماس گرفت گفت برو انصراف بده از سود وگرنه ماشین رو معلوم نیست اصلا بهت بدن یا نه. یعنی احتکار+تهدید+زورگویی. خدایا خودت کمکمون کن.

آخرین مطالب