icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ماشین مفهومی جدید میتسوبیشی

ماشین مفهومی جدید میتسوبیشی

میتسوبیشی منتظر نمایشگاه توکیو که اواخر این ماه برگزار می‌شود نمانده است و ماشین مفهومی کراس‌اور SUV را به نام eX معرفی کرده است.

چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: میتسوبیشی منتظر نمایشگاه توکیو که اواخر این ماه برگزار می‌شود نمانده است و ماشین مفهومی کراس‌اور SUV را به نام eX معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" اگر چه ظاهر بیرونی زیبا و چشم نوازی دارد و هر خریداری را مجاب به خرید این خودرو می‌کند، اما تکنولوژی های به روز استفاده شده در این ماشین نیز بسیار جلوه‌گر است.

mitsu_concept_02_01-950x420

 

میتسوبیشی به جای استفاده از مانیتورهای ایستاده‌ای که در بیشتر ماشینهای امروزی دیده می‌شود، در این مدل از شیشه جلویی  با واقعیت افزوده شده بهره برده است.

mitsu_concept_02_03

 

هدف این سیستم افزایش تمرکز راننده روی جاده است و با استفاده از داده‌هایی که از محیط جمع‌آوری می کند اطلاعات لازم و مفید را روی مانیتور نشان داده و بر روی شیشه جلویی اتومبیل نیز نشان می‌دهد.

از جمله می‌توان به ارائه اطلاعات مفید حین دور زدن، هشدار هنگام خروج از خط مستقیم و نشان دادن علایم راهنمایی پیش رو، و یا هشدار هنگام بیش از حد به یک جسم نزدیک شدن اشاره کرد.

mitsu_concept_02_04

 

همچنین میتسوبیشی ال‌سی‌دی کوچکی به نام ID را روی داشبورد جهت سرگرمی و نمایش اطلاعاتی که به جاده ربط ندارد، قرار داده است. ID می تواند با گوشی‌ هوشمند راننده ارتباط برقرار کند و بر اساس عادات و سلایق راننده به راننده پیشنهاداتی برای مسافرت و بازدید ارایه کند.

 mitsu_concept_02_02

علاوه براینها، در این ماشین دیگر خبری از آینه‌های بغل و آینه عقب نیست و با استفاده از دوربین‌های  دور ماشین این کار را مدیریت می‌کند. یک مانیتور کوچک بالای سر راننده تصویر پشتی و دو مانیتور کوچکتر کنار فرمان تصاویر کناری را به راننده نشان می‌دهند. مثل بقیه مدل‌های مفهومی eX میتسوبیشی از موتور دوقلویی که به همه چرخها متصل است بهره برده است.

این خودرو با یک مرتبه شارژ قادر است ۴۰۰  کیلوکتر راطی کند. همچنین نکته جالب توجه دیگر درمورد طراحی این ماشین تغییر محل باز شدن درب هاست، به طوری که جای لولای درها به جلو و عقب ماشین منتقل شده اند و درب‌های ماشین از وسط باز می‌شوند که سوار و پیاده شدن از ماشین را خیلی راحت‌تر می‌کند.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب