icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مبل های لامبورگینی هم آمد+عکس

مبل های لامبورگینی هم آمد+عکس

این نیم‌کت‌ها بسیار به مورسیه‌لاگوی SV شبیه هستند، اما صندلی‌های حالت عمودتری داشته و تکیه‌گاه سر نیز در آن شبیه مدل‌های یک مورسیه لاگوی لامبورگینی متحرک نیستند.

یکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- افرادی هستندکه دوست دارند در هر بخش زندگیشان گزینه‌ای مرتبط با خودرو وجود داشته باشد،  این افراد می توانند مبل های لامبورگینی را سفارش دهید.

  این مبل لامبورگینی شکل توسط یک کارخانه لهستانی طراحی شده و به هیچ وجه مدل‌های راحتی برای استراحت و تماشای تلویزیون محسوب نمی‌شوند، اما به نظر می‌رسد استفاده از این نیمکت‌ها برای گاراژها یا نمایندگی مناسب باشد.

نمای جلوی این مبل شبیه خودروی مورسیه‌لاگوی SV است و به نظر می‌رسد تمام مقیاس‌ها در این بخش به خوبی رعایت شده است. شرکت طراح نیز تلاش کرده تا روکش مبل ها نیز به رسم یک لامبورگینی واقعی در این مدل از روکش چرم قرمز روشن استفاده شده است.

این مبل ها بسیار به مورسیه‌لاگوی SV شبیه هستند، اما صندلی‌های حالت عمودتری داشته و تکیه‌گاه سر نیز در آن شبیه مدل‌های یک مورسیه لاگوی لامبورگینی متحرک نیستند.هر کدام از این مبل لامبورگینی حدود ۱۰ هزار دلار قیمت دارند که انتظار چندان بعیدی نیز نیست.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب