icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مجوز واردات محصول جدید فولکس واگن صادر شد+تصاویر

مجوز واردات محصول جدید فولکس واگن صادر شد+تصاویر

بعد از مدت‌ها فولکس واگن گلف GTI توانسته مجوز واردات را بگیرد و به زودی توسط ماموت خودرو عرضه خواهد شد. 

یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- بعد از مدت‌ها بالاخره صداهایی از عرضه یک محصول تند و تیز و سریع به گوش می‌رسد. فولکس واگن گلف GTI توانسته مجوز واردات را بگیرد و به زودی توسط ماموت خودرو عرضه خواهد شد. نکته قابل توجه در مورد این گلف، عرضه آن در نسخه GTI هست که نوید 350 نیوتن متر ژرمن‌ها را روی یک سبک وزن 5 درب می‌دهد. گلف یکی از قدیمی‌ترین محصولات شرکت فولکس واگن است و از سال 1974 محصولات مختلفی از گلف روی خط تولید فولکس واگن رفته است. جالب است بدانید که گلف پرفروش‌ترین مدل فولکس واگن در طول تاریخ تولیدات این شرکت بوده و دومین مدل پرفروش جهانی است و تا سال 2012 نزدیک به 3 میلیون خودرو در مدل های مختلفی از گلف تولید شده‌اند. 

گلف gt

تابحال 7 نسل مختلف از فولکس واگن گلف روی خط تولید رفته‌اند که قرار است همین مدل به بازار ایران عرضه شود. پلتفرم فولکس واگن گلف، پلتفرم معروف MQB فولکس است که روی آن خودروهای دیگری چون آئودی TT یا فولکس واگن تیگوان نیز پیاده سازی شده است. جالب است بدانید که فولکس واگن پاسات نیز از همین پلتفرم استفاده می‌کند یعنی تا بحال هر سه خودروی عرضه شده به بازار ایران توسط فولکس واگن روی یک پلتفرم مشترک هستند.

گلف gt

فولکس واگن گلف در نسخه‌های بسیار مختلفی به بازارهای جهانی عرضه شده که به عنوان مثال می‌توانیم به نسخه‌های GTD، GTE و یا حتی دیزلی نیز اشاره کنیم اما خوشبختانه مدلی که برای بازار ایران انتخاب شده فولکس واگن گلف GTI هست که به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده است.

گلف gt
پیشرانه فولکس واگن گلف GTI دقیقاً 1984 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند حداکثر 230 اسب بخار در 4700 دور و 350 نیوتن متر در دور بسیار پایین 1500 را تولید کند. همه این اعداد فوق‌العاده را اگر کنار وزن 1386 کیلوگرمی بگذارید، با شتاب 6.4 ثانیه‌ای مواجه می‌شوید که از طریق یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می‌شود، و این یعنی یک رقیب جدی برای بی ام و های 350 نیوتن متری بازار!

فولکس واگن گلف GTI در دو مدل سه درب و پنج درب عرضه شده و هنوز معلوم نیست دقیقاً کدام مدل به ایران می‌آید اما به احتمال زیاد مدل پنج درب به ایران عرضه خواهد شد. 

 

بهتر است بخوانید:

فولکس واگن گلف GTI (جی تی آی) :مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب