icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو محصولات ام وی ام بدون محدودیت شامل وام 25 میلیونی خودرو

محصولات ام وی ام بدون محدودیت شامل وام 25 میلیونی خودرو

محصولات مدیران خودرو با وام دولتی اما بدون محدودیت ۲۵ میلیونی پرداخت می‌شود.

سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: محصولات مدیران خودرو با وام دولتی اما بدون محدودیت ۲۵ میلیونی پرداخت می‌شود.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" امیرحسن امیری، مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو، با اعلام این خبر افزود: در طرح اعلامی از سوی دولت سقف پرداخت وام به خریداران 25 میلیون تومان تعیین‌شده است، اما شرکت مدیران خودرو در راستای افزایش قدرت خرید مردم این سقف را حذف کرده و تا 80 درصد قیمت برخی محصولات خود به خریداران وام اعطا می‌کند.
وی بابیان اینکه خودروهای ام وی ام110 که مدل جدید آن تا ماه آینده روانه باز می‌شود، ام.وی.ام315 هاچ بک و صندوق‌دار و ام وی ام 550 دنده‌ای و اتوماتیک شامل این طرح می‌شود، افزود: ما در شرکت مدیران خودرو تلاش کرده‌ایم  مردم کمترین ارتباطی با بانک‌ها نداشته باشند و این نمایندگی‌ها هستند که درگیر عملیات بانکی خواهند بود.
امیری در ادامه نیز با اشاره به محدودیت در تعداد و سقف تسهیلات از سوی مدیران خودرو تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند  با مراجعه به نمایندگی‌های شرکت در سراسر کشور و یا مراجعه به سایت شرکت به نشانی www.mvm.ir اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنند .
معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو اظهار داشت : درصورتی‌که مدارک مشتریان کامل باشد و بانک‌ها همکاری لازم را با شرکت مدیران خودرو  داشته باشند مشتریان حداکثر طی مدت دو هفته از زمان مراجعه به نمایندگی‌ها  خودروی ثبت نامی را تحویل خواهند گرفت .

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید

 

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب