icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو محصولات کراس اور چینی دامای در ایران رونمایی شد

محصولات کراس اور چینی دامای در ایران رونمایی شد

شرکت یاران خودرو اروند از دو کراس اور جدید چینی با برند دامای در ایران رونمایی کرد.

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"ورود خودروی های بی نام و نشان چینی به بازار ایران تمامی ندارد و هر روز شاهد این هستیم که چینی های نوپا و تازه وارد که در هیچ کجای جهان شاهد محصولات آنها نیستم سر از بازار ایران در می آورند. این بار یک شرکت ایران دیگر با نام یاران خودرو اروند قرار است از سال آینده دو کراس اور از برند گمنام دامای را به بازار ایران عرضه نماید.

دامای X7

طبق اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولین این شرکت قرار است در فاز اول دو خودروی کراس اور دامای X5 و X7 بصورت وارداتی به بازار ایران عرضه شود و پس از آن بصورت موقت خط تولید آنها آغاز و در دو سال آینده تولید انبوه این دو خودرو توسط خط مستقل این شرکت در ایران به تولید برسد. ظاهرا قرار است طبق قرار داد بسته شده ایران هاب منطقه ای این برند چینی به منظور صادارت محصولات دامای از خاک ایران به کشورهای منطقه خلیج فارس باشد. اما مشخص نیست که آیا کشور های مذکور پذیرای این برند گمنام چینی باشند یا خیر.

دامای X5

قیمت دامای X5 و X7 تاکنون از سوی این شرکت علام نشده است اما با توجه به رقبای فعلی این محصولات باید برای X5 قیمیت حدود 90 تا 100 میلیون و برای X7 قیمتی برابر با 130 الی 140 میلیون تومان را انتظار داشت.

در پایان باید اشاره کنیم که تا به امروز چینی های گمنام زیادی با اهداف تولید به بازار ایران آمده اما بعد از مدت کوتاهی بدلیل ارائه خدمات ضعیف وبی کیفیت بودن خودروهای مذکور با عرضه تعداد محدودی از صحنه روزگار محور شده اند. برای مثال برند های چینی گمنامی نظیر گگ گونو ،ترامپچی و غیره از این قبیل موارد بوده که حالا باعث سردرگمی مالکشان گردیده است.

قابل ذکر است دامای از زیر مجموعه های برند زوتی بوده که در حال حاضر هر بخشی از محصولات این شرکت در ایران توسط یک شرکت خاص عرضه می گردد. ساپیا بعنوان اولین وارد کننده محصولات زوتی ،آریو 300 را عرضه می نماید و قرار است شرکت ریگان موتور کوپا T210 بعنوان یکی دیگر از زیر برند های زوتی را در بازار ایران عرضه نماید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

amir 1397/8/29
23:43:47

دامای .یر مجموعه برند نام آشنای زوتی چین است که خودرو های بسیا با کیفیت مثل زوتی دامای t600 رو در کارنامه داره وقتی چیزی رو نمیدونین لطفا مقاله چاپ نکنین و این قدر راحت کشورتون رو به تمسخر نگیرید ممنون

آخرین مطالب