icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مدیر عامل ایکاپ:پژو 3008 محصول بعدی بازار ایران

مدیر عامل ایکاپ:پژو 3008 محصول بعدی بازار ایران

ایران خودرو قرار است در آینده نزدیک پژو 3008 را به بازار عرصه نماید.

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" مدتی است که دو محصول پسا برجامی پژو 508 و 2008 توسط ایران خودرو و تحت مجموعه ایکاپ به بازار ایران راه یافته است . در این بین پژو 2008 طبق قرار داد فی مابین این شرکت و پژو فرانسه در ایران تولید شده و تعداد محدودی از آن بدست مشتریان رسیده است. اما پژو 508 با توجه به سیاست های این دو شرکت فقط بصورت وارداتی  عرضه می گردد و ایران خودرو هیچ برنامه ای برای تولید آن نداشته و فقط به منظور تکمیل سبد محصولات خود 508 را عرضه نموده است. اما این پایان کار نیست چرا که مدیر عامل ایکاپ ،آقای محمد رضا معتمد بصورت رسمی اعلام کرده است که پژو 3008 محصول بعدی ایکاپ برای بازار ایران است.

ایشان در حاشیه نمایشگاه مطبوعات عنوان داشته که در حال تحقیق و بررسی بازار هستیم تا در آینده بتوانیم پژو 3008 را عرضه نماییم.

معتمد درباره انتقادات مطرح شده نسبت به واردات محصولات پژو گفت: برنامه ما از ابتدا هم تولید بوده و هست لیکن در کنار تولید، در بخش‌هایی از بازار که تیراژ تکافوی تولید اقتصادی را ندارد، واردات هم در برنامه ما هست که با ارائه محصولات درجه اول جهانی، امکان انتخاب بیشتری برای مشتریان ایرانی فراهم کنیم .

پژو 3008 یکی دیگر از سری کراس اوور های پژو محسوب می گردد که از نظر سازمانی بالاتر از و البته بزرگتر از پژو 2008 می باشد اما در ظاهر این دو خودرو شباهت های فراوانی به یکدیگر دارند. پژو 3008 در صورت عرضه به بازار باید با محصولاتی نظیر اسپورتیج ،توسان و نیسان جوک به رقابت بپردازد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب