icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مراسم معرفی خودرو ساندرو

مراسم معرفی خودرو ساندرو

مراسم معرفی خودرو رنو ساندرو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مراسم معرفی خودرو رنو ساندرو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"،  مراسم معرفی خودرو رنوساندرو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل شرکت پارس خودرو، مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا و نمایندگی های منتخب فروش و خدمات پس از فروش گروه برگزار شد.

در این مراسم مهندس ناصر آقامحمدی مدیرعامل شرکت پارس خودرو در سخنانی گفت: شرکت پارس خودرو پیشرو در کیفیت بوده و همواره به عنوان یکی از خودروسازان شاخص کشور محسوب شده است.

وی افزود: خودرو رنوساندرو که با همکاری شرکت رنوپارس در پارس خودرو تولید خواهد شد، یکی از محصولات باکیفیت محسوب می شود و پیش بینی ها نشان می دهد این خودرو در بازار نظرات فراوانی را به خود معطوف خواهد کرد.

وی تصریح کرد: رنوساندرو در دو مدل با گیربکس دستی و اتوماتیک تولید خواهد شد و در فرایند تولید آن از بهترین روش های کیفی و فنی استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پارس خودرو در ادامه با اشاره به سابقه همکاری شرکت های پارس خودرو و رنوپارس افزود: این همکاری که در گذشته نیز به صورت مستمر و مطلوب وجود داشته با تولید خودرو ساندرو وارد فصلی جدید خواهد شد و امیدواریم منجر به ارتقا جایگاه تولید مشترک خودرو میان پارس خودرو و رنوپارس شود.

همچنین رضا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا نیز در گزارشی با اشاره به وضعیت فروش محصولات گروه در طرح های فروش اخیر گفت: خودرو ساندرو برخوردار از ظاهری جذاب و مدرن است که به عنوان مدل هاچ بک خودرو تندر۹۰ محسوب می شود و سلایق متفاوتی را در بازار تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی افزود: این خودرو در مدل گیربکس دستی با قیمت ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و در مدل اتوماتیک با قیمت ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از روز یکشنبه هفته آینده به فروش خواهد رسید.

تقوی تاکید کرد: در فاز نخست فروش و پیش فروش این خودرو قرار است هزار و ۵۰۰ دستگاه به صورت سی روزه به مشتریان تحویل شود و هزار و ۵۰۰ دستگاه دیگر نیز با شرایط واگذاری بهمن ماه امسال پیش فروش خواهد شد.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

عليرضا 1394/9/20
23:57:18

خيلي خوب

داود نظری پور 1394/9/16
2:31:22

سلام

آخرین مطالب