icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مروری بر قیمت بایک X25 ،تازه وارد بازار ایران

مروری بر قیمت بایک X25 ،تازه وارد بازار ایران

بایک X25 یکی از محصولات جدید تولیدی در ایران است که علی رغم عرضه در بازار خبر هایی خاصی از آن منتشر نشده است.

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-دیار خودرو یکی از زیر مجموعه های شرکت خودروسازی گلپایگان ،سالهاست که سعی می کند به نحوی در صنعت خودرو های سواری ایران فعالیت کند . اما هیچگاه بطور تمام و کمال موفق به این امر نشده و گاها تعدادی خودرو در برند های مختلف از این خودرو ساز عرضه می گردد و بعد از مدتی دیگر خبری خاصی از این شرکت منتشر نمی شود.

بایک X25

اما چند ماهی است که دیار خودرو در سکوت خبری خط تولید محصولات بایک را راه اندازی نموده  تواسنته تمامی مجوزهای  لازم برای شماره گذاری را اخذ نمایند و محصولات خود بدست مشتریان برساند. این در حالی است که خبر عرضه و فروش محصولات منتشر نشده و این شرکت گلپایگانی ترجیح داده در خفا به فعالیت خود بپردازد.

بایک X25

در حال حاضر این شرکت مشغول به تولید بایک X25 است که یک کراس اوور کوچک محسوب می گردد.این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی سال گذشته تهران به نمایش گذاشت. البته در این نمایشگاه خبری از دیار خودرو نبود و خود کمپانی چینی بایک راسا در این نمایشگاه حضور داشت.

بایک X25

از آنجایی که در وب سایت رسمی این شرکت هیچ اطلاعیه فروش وجود ندارد مشخص نیست که قیمت رسمی این خودرو به چه میزان مشخص شده است اما همانطور که اشاره شد این خودرو در بازار عرضه شده  و با قیمتی حدود 120 میلیون خرید و فروش می گردد.برخی شرکت‌های واسپاری خودرو اقدام به فروش «بایک X25» به‌صورت اقساطی 6 تا 36‌ماهه کرده‌اند. براین اساس برای خرید اقساطی به مدت 24‌ماه، پیش‌پرداختی به مبلغ 73میلیون‌و575 هزارتومان درنظر گرفته شده که مابقی مبلغ طی 24 فقره چک به مبلغ 3میلیون‌و340هزارتومان از مشتری دریافت می‌شود. باتوجه به شرایط ذکرشده تحویل خودرو بلافاصله پس از واریز مبلغ اولیه صورت می‌گیرد

بایک X25

بایک X25 در نمایشگاه خودروی تهران 96

اینگونه حرکات غیر حرفه ای و عجیب و غریب فقط در ایران و توسط برخی شرکت مشاهده می گردد چرا که تمامی شرکت های خودروسازی برای عرضه خود در بازار تبلغیات گسترده انجام می دهند و قبل از عرضه قیمت رسمی خودرو را مشخص می نمایند تا مشتریان بدانند که قیمت بازار با قیمت کارخانه به چه میزان تفاوت دارد. امیدواریم که این شرکت گلپایگانی که در این شرایط سخت اقتصادی مشغول به تولید خودرو می باشد امر مشتری مداری و ارتباط با رسانه در راس برنامه های خود قرار دهد.

بهتر است بخوانید:

بایک X25 ،مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه باید بدانید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب