icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مروری بر محصولات جدید سایپا در نمایشگاه شیراز

نمایشگاه خودرو شیراز 96

مروری بر محصولات جدید سایپا در نمایشگاه شیراز

گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه شیراز با محصولات جدید و متنوع خود حضور یافت.گستردگی محصولات این شرکت حاکی از ورود خودروهای جدید به بازار ایران خواهد بود.

چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"همانطور که در خبر های قبلی به استحضارتان رسید نمایشگاه شیراز با استقابل خودروسازان داخلی روبرو گردید. یکی از خودرو سازهایی که با تمام محصولات خود حاضر شد گروه خودرو سازی سایپا بود. سایپا علاوه بر محصولات فعلی بازار از محصولات جدید  و آینده بازار نیز رونمایی کرد. در ادامه نگاهی می کنیم به برخی از محصولات این شرکت که در آینده به بازار عرضه خواهند شد.

کوییک

کوییک

سایپا مدتی است که بر روی خودروی بومی و 100 در 100 ایرانی کوییک در حال فعالیت بوده و قرار است این محصول را در سال جاری وارد بازار کند. از مهمترین خصیصه های کوییک می توان به جعبه دنده اتوماتیک آن اشاره کرد. مسئولان سایپا وعده داده اند که این خودرو ارزانترین محصول اتوماتیک بازار خواهد شد.

چانگان ایدو XT

ایدو XT

در دو سال اخیر هر نمایشگاهی برگزار می شود یک هاچ بک با ظاهری کاملا شرقی در بین محصولات سایپا به چشم می خورد. این هاچ بک از سری محصولات کمپانی چینی چانگان می باشد که طبق وعده های مسئولین سایپا قرار است که بزودی روانه بازار شود. چانگان برای ایدو XT دو نوع پیشرانه تعریف کرده است.اولین موتور که نوع ضعیف تر محسوب می گردد یک موتور 1.6 لیتری با 124 اسب بخار قدرت خروجی می باشد. این موتور برای انتقال قدرت مجهز به دو نوع گیربکس 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک می باشد.

پیشرانه دوم موتوری 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژر بوده که قدرتری برابر با 150 اسب بخار تولید می کند. در کنار این موتور یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک عرضه می گردد که وظیفه انتقال قدرت به چرخهای جلو را بر عهده دارد

چانگان CS75

چانگان CS75

سایپا پس از عرضه نیمه موفق کراس اور چانگان CS35 به بازار تصمیم گرفته یک شاسی بلند دیگر از این خودرو ساز با نام CS75 روانه بازار کند. CS75 دارای ظاهری تنومند و جسور می باشد و می تواند به یکی از گزینه چینی سواران بازار تبدیل گردد.

چانگان برای قلب تپنده این شاسی بلند دو موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی و 1.8 لیتری مجهز به توربو شارژر در نظر گرفته است.موتور 2.0 لیتری قدرتی برابر با 155 اسب بخار  تولید کره که وظیقه انتقال این قدرت بر عهده یک گیربکس 5 سرعته دستی می باشد.اما موتور قویتر 1.8 لیتری قدرتی برابر با 174 اسب بخار تولید کرده که این قدرت توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل می گردد.مصرف سوخت این پیشرانه برابر با 8.7 لیتر در صد کیلومتر بوده که عددی قابل قبول در استانداردهای بین الملی می باشد.

چانگان بنی Benni

چانگان بنی

سایپا قصد دارد با محصولات چانگان در تمامی سگمنت های بازار حضور یابد. محصول جدیدی که این روز ها در محوطه سیپا شکار عکاسان شد و حالا هم در نمایشگاه شیراز برای اولین بار به نمایش عمومی گذاشته شد از جدیدترین محصولات سایپا می باشد. بنی (Benni) یک هاچ بک کوچک با ظاهری دلنشین می باشد که قرار است در رده خودروهای ارزان قیمت بازار به رقابت بپردازد.

چانگان بنی به یک پیشرانه 1.4 لیتری 4 سیلندر خطی مجهز است که دقیقاً 1370 سی‌سی حجم دارد و می‌تواند حداکثر 100 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 135 نیوتن‌متر گشتاور را در دورهای بین 4000 تا 4500 تولید کند.

برلیانس C3

برلیانس C3

 در نمایشگاه خودروی البرز که چندی پیش برگزار گردید سایپا برای اولین بار از برلیانس کراس یا همان C3 رونمایی کرد. برلیانس C3 در حقیقت همان هاچ بک برلیانس H320 می باشد که با تغییرات جزیی تبدیل به شبه کراس اور شده است . برای درک این موضوع می توانید به رنو ساندرو و رنو ساندرو اتسپ وی رجوع کنید.

سیتروئن C4 وC6

 سیتروئن C4

سایپا در نمایشگاه های اخیر و در هر همایش خودرویی که برگزار می شود دو خودروی اروپاییی سیتروئن c4 و c6 را به همراه خود می برد اما هنوز اخباری در خصوص این دو محصول فرانسوی منتشر نکرده است .البه با توجه به عقد قرار داد سیتروئن و سایپا پیش بینی می شود که سیتروئن c4 در آینده نزدیک در بازار عرضه خواهد شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب