icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مشتریان معترض به نمایشگاه تهران 97 آمدند

مشتریان معترض به نمایشگاه تهران 97 آمدند

با آغاز بکار سومین نمایشگاه خودروی تهران 97 ،جمعی از مشتریان معترض این مکان را برای تجمعات مدنی خود انتخاب کردند و در سالن این نمایشگاه دست به تحصن زدند.

چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- نمایشگاه خودروی تهران 97  شدیدا تحت تاثیر مشکلات حاکم بر صنعت خودرو کشور قرار دارد و علاوه بر عدم حضور خودروسازان بزرگ شاهد حاشیه های دیگری نیز بود. در روز اول این نمایشگاه معترضین به افزایش قیمت و عدم تحویل خودروهای ثبت نامی در این این نمایشگاه حاضر شدند و دست به تجمعات مدنی زدند.این افراد که پیش از این در مقابل دفاتر شرکت ها ،وزارت صنعت و شوراری رقابت دست به تحصن می زدند ،این  بار نمایشگاه خودروی تهران را فرصتی مناسب برای رساندن صدا خود به گوش مسئولین انتخاب کردند.

معترضین در نمایشگاه خودروی خودروی 97

البته اکثر شرکت های مخاطب این معترضین در نمایشگاه تهران حضور نداشتند که جوابگوی معترضین باشند اما به هر حال اقدام این افراد باعث گردید کانون توجهات به سوی آنها معطوف گردد.البته سایپا تنها شرکت حاضر در نمایشگاه بود که پذیرای معترضین به عدم تعهدات خود بود.همچنین در این بین حضور گسترده تر معترضین به تعهدات گروه بهمن بیشتر از سایرین نمود داشت. گروه بهمن مدتهاست توانایی تحویل خودروهای هاوال به مشتریان خود را ندارد اما معترضین اعتقاد دارند که این شرکت تعداد زیادی هاوال را تولید نموده اما از عرضه آن به ثبت نام کنندگان این خودرو ،خوداری می کند.در این بین تعدادی از مشتریان شرکت کارمانیا نیز به عدم تحویل شاسی بلندی بی وای دی اس 7 در این نمایشگاه حضور به هم رسانده بودند.

معترضین در نمایشگاه خودروی خودروی 97

اما این اقدام معترضین یک حاشیه دیگر نیز بدنبال داشت. شرکت سایپا در بخش از نمایشگاه یک بنر سفید رنگ بزرگ را نصب نموده تا بازدیدگنندگان پیشنهادت و انتقاد و یا هر چه که تمایل دارند را بر روی آن یاداشت کنند . اما در همان لحظات برپایی این بنر خیل انتفادات تند و جملات نه چندان خوشایند توسط بازدید کنندگان بر روی آن نقش بست که نشان از بی اعتمادی مردم به صنعت خودرو و علی الخصوص سایپا داشت. از همین رو تنها دقایقی بعد این بنر که قرار بود محلی برای تعریف و تمجید از سایپا باشد به محلی برای انتقاد تند معترضین تبدیل شد و در نهایت بسرعت توسط عوامل سایپا جمع آوری شد.اما مسئولین این شرکت باید بدانند که با جمع آوری بنر فقط این صورت مئسله است که پاک می شود اما مشکل همچنان پای برجا باقی خواهند ماند.

معترضین در نمایشگاه خودروی خودروی 97

در نهایت امیدواریم که شرکت های مختلف مخاطب این معترضین بتوانند با راهکارهای عملی و ارائه اسناد و مدارک رسمی ،مشتریان خود را راضس نمایند تا این اعتماد از دست رفته به خودروسازان کشور دوباره احیاء گردد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب