icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مطابق پیش بینی ،بهمن موتور مزدا 3 با مدل 98 را روانه بازار کرد

مطابق پیش بینی ،بهمن موتور مزدا 3 با مدل 98 را روانه بازار کرد

بنا بر اطلاعات موجود در وب سایت های خرید و فروش خودرو مشخص شده است که بهمن موتور به تازگی فروش تعداد محدودی مزدا 3 با مدل 98 را آغاز کرده است.

شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- در هفته گذشته طی اخباری با عنوان"مزدا 3 های تولید شده در گروه بهمن چگونه بفروش می رسد!!" به اطلاعاتان رساندیم که بهمن موتور بصورت چراغ خاموش در حال تولید مزدا 3 بوده و بنا بر اطلاعات ارائه شده در وب سایت کدال ؛این شرکت مشغول به فروش مزدا 3 های تولید شده است . همچنین در مقاله مذکور تاکید کردیم که بزودی تعداد  نه چندان قاب توجهی از مزدا 3 وارد بازار خواهد شد.

حال هم طبق اخبار دریافتی مشخص شده است پیش بینی پردیس خودرو درست از آب درامده و گروه بهمن توسط نمایندگی های خود فروش مزدا 3 با قیمت 273 میلیون تومان و موعد تحویل 15 روزه آغاز کرده است. اما دو نکته در خصوص فروش مزدا 3 توسط بهمن خودرو نهفته است.

فروش مزدا 3 در بازار

اولین نکته به قیمت گذاری این خودرو باز می گردد چرا که گروه بهمن در نامه های ارسالی خود به سازمان حمایت از مصرف کنندگان فقط قیمت بسترن B30 و هاوال H2 را اعلام کرده بود و قیمت مزدا 3 در بین مدارک ارسالی موجود نبوده است.قابل ذکر است طبق اظهارات مدیران بهمن موتور ،مزدا از مدتها پیش قطع همکاری خود را با ین شرکت اعلام نموده و از ارسال قطعات به ایران خوداری نموده است لذا مشخصا است تعداد محدود تولید شده توسط گروه بهمن در ما های اخیر از قطعاتی است که قبل افزایش قیمت ارز و خروج امریکا از برجام صورت گرفته  و قاعدتا بهای تمام شده این خودرو برای گروه بهمن بسیار پایین تر بوده است.

دومین نکته باز می گردد به نحوه فروش این خودرو چرا که در وب سایت رسمی گروه بهمن هیچ اطلاعیه فروش وجود ندارد و تنها نمایندگی های بهمن موتور اقدام به اگهی فروش در وب سایت های خرید و فروش خودرو نموده اند.

به نظر می رسد که گروه بهمن که این روزها با خیل عظیم شکایت و اعتراض های مشتریان خود روبرو است سیاست شفاف سازی را در پیش بگیرد تا از بروز اینچنین حدس و گمانه زنی ها جلوگیری نماید.

برچسب ها:

بازار خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب