icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو معاون اقتصادی رییس جمهور: اجازه افزایش قیمت پراید را نمی دهیم

برنامه دولت برای ساماندهی بازار خودرو مشخص شد

معاون اقتصادی رییس جمهور: اجازه افزایش قیمت پراید را نمی دهیم

معاون اقتصادی رئیس جمهور: نباید اجازه داد سرمایه سرگردانی که در گذشته بخشی از آن صرف قاچاق می‌شده است اکنون با خریداری پراید یا سکه ­بازار را دچار نوسان کند.

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- محمد نهاوندیان در گفتگوی ویژه خبری ابراز کرد: مردم نگرانند که مسئله نوسان قیمت‌ها در آینده چه می‌شود و وظیفه دولت این است که افق آینده را برای آنها مشخص کند.

وی گفت: نگرانی‌هایی درباره تقاضا وجود دارد و نوسانات قیمت پیش از اینکه واقعی باشد از احساس ذهنی ایجاد تورم شکل گرفته است.

نهاوندیان افزود: رفتار عامه مردم را باید از برخی سوداگران و اختلالگران بازار جدا کرد و دولت تلاش می‌کند برای مردم اطمینان و آرامش خاطر ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در تأمین کالاهای اساسی و حیاتی تولید هیچ نگرانی وجود ندارد گفت: درآمد نفتی به‌طور کامل ارز مورد نیاز کالاهای اساسی و حیاتی کشور را تأمین می‌کند.

معاون رئیس جمهور افزود: تولید کشور ­بدون نفت­ در دوماهه ابتدای امسال ۴.۶ درصد افزایش یافته، البته واردات نیز افزایش داشته است.

نهاوندیان گفت: صادرات نیز در دوماهه نخست سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: دولت اجازه نمی‌دهد اشخاصی ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی دریافت کنند و کالاهای تولیدشده یا وارداتی را با نرخ‌های موهوم به مصرف کننده بفروشند.

نهاوندیان گفت: نباید اجازه داد سرمایه سرگردانی که در گذشته بخشی از آن صرف قاچاق می‌شده است اکنون با خریداری پراید یا سکه ­بازار را دچار نوسان کند.

وی با تأیید کمپینی که یکی از ورزشکاران سرشناس درباره تحریم کالاهایی که گران شده راه‌اندازی کرده است، افزود: سطح آگاهی جامعه به جایی رسیده است که اگر کالایی بی‌دلیل گران شده باشد مردم آن را نخرند.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب