icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو معرفی نسخه فیس لیفت ام وی ام 315 با گیربکس اتوماتیک توسط مدیران خودرو

معرفی نسخه فیس لیفت ام وی ام 315 با گیربکس اتوماتیک توسط مدیران خودرو

مدیران خودرو تولید کننده محصولات چری تحت برند اختصاصی ام وی ام با انتشار عکسی نسبت به معرفی نسخه فیس لیفت 315 همراه با گیربکس اتوماتیک اقدام نموده است.

شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-اخیراً شرکت مدیران خودرو اعلام نموده که سومین فیس لیفت این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد. متناسب با نیاز روز بازار، شرکت مدیران خودرو مدل به روز شده این خودرو را به بازار عرضه خواهد کرد. در مدل جدید قسمت جلو و طراحی بیرونی خودرو تغییراتی انجام شده که با حفظ عناصر و المان‌های عناصر فعلی و مشابه نمونه‌های نسبتا روز اروپایی است. اما در بخش داخلی خودرو به طور کلی شاهد تغییراتی هستیم و داشبورد کاملاً مشابه مدل جذاب ایکس 22 می‌باشد. در باید گفت که مجموعاً خودرو جذاب‌تر شده است. همچنین خودرو به لحاظ ایمنی ارتقاء یافته و مجهز به سیستم ایی اس پی (کنترل پایداری الکترونیکی) است که در مقایسه با رقبا نکته مثبت محسوب می‌شود. همچنین مدل جدید ام وی ام 315 با گیربکس اتومات عرضه می‌شود که بسیار مورد تقاضای بازار است.
به نظر می‌رسد که با توجه به تغییرات ظاهری و گیربکس خودکار، بتواند فروش مناسب گذشته را تکرار کند.

فعلا از این خودروی جدید مدیران خودرو اطلاعات بیشتری در دست نیست اما به محض دریافت مشخصات کاملتر در در خدمت شما همراهان پردیس خودرو خواهیم بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب