icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو منتظر سونامی در بازار خودرو باشیم

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی استان تهران:

منتظر سونامی در بازار خودرو باشیم

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران: افزایش قیمت خودروهای داخلی سایه رکود در بازار خودرو را سنگین می‌کند، لذا باید منتظر پیامدهای منفی این تصمیم در بازار خرید و فروش خودرو در کشور باشیم.

دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- غلامحسین قاسمیان، نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران، درباره افزایش قیمت خودروهای داخلی اظهار کرد: خودروسازان داخلی طبق اعلام شورای رقابت، قیمت‌ تولیدات خود را افزایش دادند.

وی ادامه داد: بازار خرید و فروش خودرو فعالیت چندانی ندارد و در رکود قرار گرفته است.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با تأکید بر اینکه افزایش قیمت خودروهای داخلی سایه رکود در بازار خودرو را سنگین می‌کند، تصریح کرد: باید منتظر پیامدهای منفی این تصمیم در بازار خرید و فروش خودرو در کشور باشیم.

قاسمیان با اشاره به اینکه افزایش قیمت خودروهای خارجی هم به موازات افزایش قیمت تولیدات داخلی شکل گرفته است، اضافه کرد: این افزایش قیمت خودروی خارجی به قیمت دلار و درهم بستگی دارد.

وی با بیان اینکه دولت نباید واردات خودرو را انحصاری کند، تصریح کرد: واردات خودرو به داخل کشور باید خارج از حصار انحصاری بودن انجام شود.

نایب رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی استان تهران با تأکید بر اینکه باید روی واردات خودروها به داخل کشور نظارت وجود داشته باشد، اضافه کرد: متأسفانه امروز این نظارت کم‌رنگ است.

قاسمیان با اشاره به اینکه دولت باید توزیع خودروهای وارداتی را به اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بسپارد، تصریح کرد: اگر این مهم انجام شود، خریدارانی که نسبت به خودروی وارداتی خریداری‌شده مشکلاتی دارند، می‌توانند مشکل خود را در این اتحادیه حل کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بازار خرید و فروش خودرو از رکود خارج شود، اظهار کرد: رونق بازار با حمایت از تولید ملی رقم می‌خورد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب