icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو مورد حمایت کامل نهادهای دولتی هستیم

مدیرعامل کرمان موتور اعلام کرد:

مورد حمایت کامل نهادهای دولتی هستیم

مدیرعامل کرمان موتور: درج مطالب و موارد ذكر شده در فضاي مجازي كذب محض بوده و كرمان موتور با هيچ يك از نهادها و يا ارگانهاي دولتي مشكلي نداشته و همواره از حمايت هاي آنها نيز برخوردار بوده است.

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- فیروزی مدیرعامل کرمان موتور با بیان اینکه تولید کرمان موتور در هفت ماه ابتدایی سال جاری 2 برابر نرخ رشد صنعت خودروسازی کشور رشد داشته است، ادامه داد: کاهش شیفت های کاری در آبان ماه جاری به دلیل دپوی قریب به 9000 دستگاه خودروی تولیدی در کارخانه، مقطعی است و از آذرماه امسال دوباره تولید با دو شیفت و با ظرفیت کامل 5000 دستگاه در ماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

ايشان خاطرنشان كردند درج مطالب و موارد ذكر شده در فضاي مجازي كذب محض بوده و كرمان موتور با هيچ يك از نهادها و يا ارگانهاي دولتي مشكلي نداشته و همواره از حمايت هاي آنها نيز برخوردار بوده است. ما به هموطنان عزيز اطمينان مي دهيم كرمان موتور كما في السابق خود را متعهد به مشريان عزيز دانسته و توليد خود را با حداكثر توان ادامه خواهد داد.
مدیرعامل کرمان موتور در پایان خاطرنشان کرد: براساس بررسی های صورت گرفته تا پایان سال جاری به طور حتم از تولید 45 هزار دستگاه خودرو در این مجموعه عبور خواهیم کرد و در عین حال تلاش می کنیم تا با افزایش تولید هیوندای اکسنت و JAC S3 در فصل زمستان، برای اولین بار به رکورد تولید 50 هزار دستگاه خودرو در سال برسیم.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب