icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو میتسوبیش اوتلندر پلاگین هیبریدی در ایران رونمایی و قیمت گذاری شد

میتسوبیش اوتلندر پلاگین هیبریدی در ایران رونمایی و قیمت گذاری شد

شرکت آرین موتور پویا از میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید بعنوان تنها کراس اور هیبریدی در بازار ایران رونمایی کرد.

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ساعاتی پیش شرکت آرین موتور پویا  در هتل اسپیناس پلاس تهران از پرفروش ترین کراس اور پلاگین هیبریدی جهان رونمایی کرد. در جریان رونمایی مسئولین این شرکت و همچنین مدیر بازاریابی منطقه ای شرکت میتسوبیشی به توضیحاتی در خصوص برنامه های این شرکت برای عرضه محصولات پاک پرداخته وسپس این خودرو بصورت رسمی در بازار ایران رونمایی شد.

میتسوبیشی اوتلندر اولین خودروی پلاگین هیبرید بازار ایران می باشد که عرضه آن بصورت رسمی آغاز گردیده است . این خودرو از دو پیشرانه برقی و بنزینی در کنار یکدیگر بهره می برد که علاوه بر شارژ باطری این خودرو توسط پیشرانه بنزینی امکان شارژ  با برق شهری نیز امکان پذیر می باشد.میستوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید با هر بار شارژ می تواند مسافتی حدود 40 کیلومتر را بدون نیاز به پیشرانه بنزینی طی نماید . این خودرو در حالت استقاده صرف از پیشرانه برقی می تواند به حداکثر سرعت 60 کیلومتر در ساعت برسد.

طبق اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولین این شرکت در حالت هیبریدی این خودرو مصرف سوختی برابر با 5.5 لیتر در هر 100 کیلومتر دارد و این میزان در حالت پلاگین هیبرید به عدد عجیب و غریب 1.7 لیتر در 100 کیلومتر خواهد رسید.

در پایان برنامه رونمایی قیمت میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی ازسوی آرین موتور پویا برای بازار ایران 317 میلیون تومان عنوان شد که به جهت رونمایی تخفیفات ویژه ای برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب