icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نتایج تست 6 هزار کلیومتری DS7 در ایران

آرین موتور تابان اعلام کرد

نتایج تست 6 هزار کلیومتری DS7 در ایران

شرکت آرین موتور تابان دیروز در یک میتینگ رسانه به تشریح نتایج تست 6 کیلومتری شاسی بلند لوکس DS در ایران پرداخت.

پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"شرکت آرین موتور تابان دیروز در جلسه ای با بحضور اصحاب رسانه نتایج تست 6 هزار کلیومتری DS7 را تشریح کرد. البته همگان در این جلسه منتظر نمایش عمومی این خودرو بودند که بنا بر تصمیم مسئولان ،این خودرو به جلسه فوق نیامد.

شرکت آرین موتور به منظور بررسی این خودرو اخذ مجوز های لازم نمونه ای از این خودرو در ایران و طی مسافت 6000 کیلومتری مورد تست و بررسی قرار داده است از نکات جالب این تست همراه یک دستگاه لکسوس NXt مجهز به موتور توربو شارژر بود تا در تمامی مراحل تست DS7 با این خودرو مورد مقایسه قرار گیرد.

کریستین چهاب مدیر تحقیق و توسعه گروه PSA در خاورمیانه و آفریقا در مراسمی با حضور خبرنگاران گزارش تست عمکلرد خودروی جدید برند فرانسوی لوکس DS را اعلام کرد.

او که برای تست خودروی DS7  در شرایط آب و هوایی ایران آمده بود، بر سازگاری خودروی DS7 با تمام شرایط آب و هوایی و سوختی ایران تاکید کرد. کریستین از وضعیت تست خودرو در ایران با توجه به اینکه هم از نظر اختلاف دما و ارتفاع توانستند خودرو را به طور کامل تحت فشار قرار دهند رضایت داشت.

به گفته شهاب سفر 6500 کیلومتری با DS 7 از تهران آغاز شد و به مرور با گذر از اصفهان ، شیراز ، بندعباس ، عسلویه ، بوشهر و اهواز در مسیر بازگشت از خط غربی ایران به سمت خرم آباد ، خرم آباد ، کرمانشاه ، ارومیه ، تبریز و سپس به سمت شهر های رشت و رامسر ادامه یافت.این سفر و آزمایش بلندمدت در مجموع حدود دوهفته به طول انجامیده و نتایج قابل توجهی از آن به دست آمده است.
شهاب ضمن اشاره به همراهی یک دستگاه لکسس NX200t در این سفر برای بررسی و مقایسه توانایی‌های DS 7 گفت : ما در طول آزمایش این خودرو آن را تا ارتفاع 1500 متر از سطح دریا و همچنین دمای هوای تا حدود 40 درجه مورد بررسی قرار دادیم و پیشرانه 165 اسب بخاری توربو این خودرو در دمای بالای بندرعباس با سیستم تهویه روشن ، هیچ گونه مشکلی در عملکرد نداشت.وی همچنین از دستیابی به مصرف سوخت بسیار بهتراز لکسس NX200t در این آزمایش خبر داد و افزود :سیستم های تغییر نوع رانندگی و تغییرات عملکرد سیستم تعلیق در کنار هندلینگ قابل توجهی که در مسیر بازگشت از شهر رامسر به سمت تهران در DS 7 دیدیم ما را نسبت به موفقیت این محصول در برابر رقیبش از برند لکسس امیدوار کرد.
این گفت و گوی خبری صرفا برای آشنایی با این خودرو تازه وارد و نتایج عملکرد این خودرو طی آزمایش بلندمدت بوده است و شرکت آرین موتور تابان به زودی عکس های این سفر را برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.بر اساس تصمیم آرین موتور تابان با توجه به برنامه رونمایی از این خودرو در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب (در آذرماه) فعلا تصویری از این خودرو بعد از آزمایش در خانه DS تهران در بلوار اندرزگو منتشر نخواهد شد.

دی اس 7 با قیمتی در رنج 300 تا 350 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد و رقابتی سخت با لکسوس NX خواهد داشت.این خودرو فرانسوی که خودرویی لوکس معرفی شده است اولین بار در نمایشگاه ژنو 2017 رونمایی گردید و آرین موتور تابان بعنوان نماینده رسمی این شرکت ،دی اس 7 را در نمایشگاه خودروی تهران رونمایی خواهد کرد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب