icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نحوه ورود BMW i8 به ایران مشخص شد.

نحوه ورود BMW i8 به ایران مشخص شد.

مدتی است که یک عکس از خودروی بی ام و i8 در گمرک بندرعباس حاشیه های فراروانی بدنبال داشته و همه بدنبال شرکت و یا شخص وارد کننده این خودرو هستند.

یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مدتی است که یک عکس از خودروی بی ام و i8 در گمرک بندرعباس حاشیه های فراروانی بدنبال داشته و همه بدنبال شرکت و یا شخص وارد کننده این خودرو هستند.

 

بی ام و i8

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" به نقل از ایسنا به تازگی مشخص شده که این خودروی 3 میلیارد تومانی با مجوز جانبازی وارد کشور شده است. قیمت این خودرو در بازار های جهانی 130 هزار یورو می باشد. با توجه به افزایش 20 درصدی تک فروش قیمت این خودرو قبل از گمرک 600 میلیون تومان بوده اما با توجه به عوارض گمرکی قیمت این خودرو در ایران بسیار بالاتر خواهد رفت.اما نکته اصلی در خصوص قیمت این خودرو این است که BMW i8 در ایران موجود نبوده و صاحب این خودرو به هر قیمتی  که خود تعیین کند ،خواهد فروخت.

ثبت سفارش این خودرو توسط نماینده بی ام دبیلو در ایران انجام نگرفته و این خودرو توسط شخص حقیقی و حقوقی با مجوز جانبازی وارد کشور شده است.بی ام و i8 یک خودروی هیبریدی بوده که به همین دلیل عوارض گمرکی آن تنها چهار درصد می باشد.

بی ام و i8

 

بی ام و i8

این خودرو از پیشرفته ترین تکنولوزی جهان برخوردار می باشد بطوریکه مصرف سوخت این خودرو تنها 2.5 لیتر در 100 کیلومتر می باشد. پیشرانه این خودرو شامل دو موتور بنزینی و الکتریکی بوده بطوریکه موتور بنزینی آن توانی برابر با 231 اسب بخار و موتور الکتریکی آن توانی برابر با 130 اسب بخار برخوردار می باشد.بی ام دبیلو i8 صفر تا 100 کیلومتر را در 4.4 ثانیه طی می کند.

 

 

حداکثر سرعت این خودرو در حالت فقط الکتریکی 120 کیلومتر و در حالت ترکیبی 250 کیلومتر بر ساعت می باشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب