icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نقل مکان لیفان از کرمان موتور به خودروسازان بم

نقل مکان لیفان از کرمان موتور به خودروسازان بم

اخبار و شواهد موجود نشان می دهد که در آینده نزدیک خط تولید محصولات لیفان از کرمان موتور به خودروسازان بم انتقال خواهد یافت.

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-اگر این روز ها به وب سایت خودروسازان بم سری زده باشید مشاهده خواهید که از لیفان 820 بعنوان محصول جدید این شرکت یاد شده است. این در حالی است که تا چندی پیش کلیه محصولات لیفان اعم از  X60 ، X50 و غیره توسط کرمان موتور تولید شده است اما ظاهرا یک تصمیم درون سازمانی باعث شده که محصولات لیفان تخت نظر خودروسازان بم تولید و عرضه گردد که به نظر امری کاملا صحیح و منطقی به نظر می رسد . چرا که کرمان موتور با اخذ نمایندگی برند هیوندای و گسترده کردن تولید محصولات جک عملا وقت کافی را برای عرضه صحیح لیفان را نداشت از همین رو باعث شده بود که محصولات لیفان کمی به حاشیه رانده شوند در صورتی که خودرویی نظیر لیفان 820 از بسیاری چینی ها داخل بازار بهتر است اما چندی است که این خودرو  از فروش مناسبی بهره نمی برد.

خودروسازان بم و لیفان

 به منظور یادوری باید ذکر کنیم که خودروسازان بم یکی از شرکت های تابعه کرمان موتور محسوب می گردد که در حال حاضر مشغول به تولید جیلی GC6 می باشد. شنیده حاکی از این  است که این انتفال درون سازمانی از زمستان امسال صورت خواهد گرفت اما مشخص نیست آیا تمامی محصولات فعلی لیفان در این شرکت تولید خواهد شد یا برخی از خطوط تولید برای همیشه خداحافظی می کنند.

همچنین این امکان وجود دارد که کرمان موتور با خروج این برند از خط تولید خود  یک برند جدید را جایگزین نماید . از همین رو باید تا اطلاعیه رسمی این شرکت منتظر ماند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب