icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نمایشگاه بین الملی خودروی مشهد بصورت رسمی افتتاح شد.

نمایشگاه بین الملی خودروی مشهد بصورت رسمی افتتاح شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه گروه صنعتی ایران خودرو بصورت رسمی این نمایشگاه را افتتاح کرد.

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه گروه صنعتی  ایران خودرو بصورت رسمی این نمایشگاه را افتتاح کرد.

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" جناب آقای دکتر لاریجانی به همراه کدیران ارشد ایران خودرو در مراسمی و با حضور در غرفه این شرکت زنگ آغاز این نمایشگاه را به صدا درآوردند.

ایران خودرو در این نمایشگاه برای اولین بار از محصول جدید خود با نام هایما اس 7 که در ایران خودرو خراسن تولید خواهد شد ، رونمایی خواهد کرد که  .همچنین گروه صنعتی ایران خودرو با عرضه محصولات مختلف از جمله رنو کپچر، پارس ای  ال ایکس، گرند ویتارا و وانت آریسان حضور فعالی دارد؛

بر اساس این گزارش خودروسازان بخصوص گروه صنعتی ایران خودرو می کوشند محصولات خود را پیشرفته ترین امکانات ایمنی و رفاهی همراه با ویژگی های چون زیبایی، قدرت، سرعت و مصرف کم تجهیز کنند.

 

برآورده ساختن انتظارات مشتریان در زمینه طراحی، کیفیت و خدمات پس از فروش از اولویت های گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می آید.

 

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف آگاهی از نیاز و خواسته مصرف کنندگان و ارایه دستاوردهای جدید در زمینه طراحی، مهندسی و تحقیقات در نمایشگاه مشهد شرکت کرده است.

 

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته مشهد  از ۲۶ تا ۳۰ مردادماه سال جاری  در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب