icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نگین سرویس از رقبا پیشی می گیرد

توسعه خدمات نگین سرویس

نگین سرویس از رقبا پیشی می گیرد

در آینده نزدیک خدمات سرویس‌های دوره‌ای نگین سرویس در روزهای تعطیل فعال می‌شود تا مشتریان بتوانند با آسایش بیشتری از خودروهای رنو خود استفاده کنند.

دوشنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- داود تقی‌زاده، رئیس نگین سرویس و امداد شرکت نگین خودرو در خصوص خدمات نگین سرویس خاطر نشان کرد: خدمات امدادی نگین خودرو در طول مدت گارانتی خودرو به صورت رایگان برای مشتریان انجام می‌شود. خدمات سرویس‌های دوره‌ای در محل هم در سال اول برای مشتریان نگین خودرو رایگان است.

وی در ادامه افزود: از سال‌های بعد مشتریان برای دریافت این خدمات تنها هزینه رفت و آمد مازاد هزینه‌های جاری سرویس پرداخت می‌کنند. نرخ تمامی خدمات ما در نگین سرویس و نمایندگی‌ها ثابت بوده و قرار نیست که خدمت افزایش نرخ خدمات را به دنبال داشته باشد.

تقی زاده در خصوص امدادهای جاده‌ای تمام ناوگان نگین سرویس اظهار داشت: این خدمات به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کنند و در هر جایی از جاده‌های کشور به مشتریان خدمات امدادی را ارائه می‌کنند ولی در بحث سرویس‌های دوره‌ای در محل، نگین سرویس در ساعات اداری کار خود را انجام می‌دهد. در آینده نزدیک خدمات سرویس‌های دوره‌ای هم در روزهای تعطیل فعال می‌شود تا مشتریان بتوانند با آسایش بیشتری از خودروهای رنو خود استفاده کنند.

وی رضایت مشتریان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در سال ۹۵ با ارزیابی که از مشتریان نگین خودرو داشتیم، ۹۵ درصد مالکان خودرو از خدمت نگین سرویس رضایت کامل را داشتند. پنج درصدی هم مابقی هم بیشتر به خاطر ترافیک و دیر رسیدن خودرو خدمات ناراضی بودند که در سال جاری این مسئله به طور کامل با افزایش ناوگان نگین سرویس حل می‌شود. در حال حاضر اپلیکشینی هم برای بحث امداد نگین خودرو آماده کرده‌ایم که مشتریان می‌توانند این نرم‌افزار را از طریق بازار و اَپ استور نصب کرده و دیگر با اعلام لوکیشن خود، امداد و خدمات سریع تری را تجربه کنند.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب