icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هیوندا ، پیامی به فضا فرستاد !

هیوندا ، پیامی به فضا فرستاد !

به گزارش پردیس خودرو شرکت هیوندا موتور با همکاری برند تجاری " New Thinking " توانسته یک خانواده را از راه خیلی دور به هم برساند و یک رکورد جهانی به نام خود ثبت کند .

یکشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پردیس خودرو شرکت هیوندا موتور با همکاری برند تجاری " New Thinking " توانسته یک خانواده را از راه خیلی دور به هم برساند و یک رکورد جهانی به نام خود ثبت کند . در واقع داستان اینگونه است که دختر یکی از فضانوردان ، در ایستگاه بین المللی فضایی ، قصد داشت تا نامه ی دست نویسی را به پدر خود که در فضا بود ، برساند . شرکت هیوندا موتور راهی پیدا کرد تا این دختر بتواند این پیلم را به اشتراک بگذارد .

یک کمپین تازه نفس ، به نام " پیامی به فضا " ، از دخترکی شروع شد که میخواست برای پدرش که یک فضانورد بود و همیشه ماه ها در سفرهای فضایی به سر می برد ، پیامی بفرستد . شرکت هیوندا راهی برای این که دخترک بتواند با پدرش ارتباط برقرار کند ، پیدا کرد . او از آن دختر خواست تا هر پیامی که دوست دارد را با حروف بزرگ ، طوری که از فضا قابل خواندن باشد ، بنویسد .

در دریاچه ی خشک شده ی دلامار ، در نوادا ، ایالات متحده ، که به عنوان یکی از محل های خالی از سکنه شناخته شده است ، هیوندا با اعزام 11 اتومبیل توانست تا آن متن را در مقیاسی نزدیک به دوبرابر پارک مرکزی نیویورک ، روی زمین بنویسد . پس از این که این کار انجام شد ، پدر دخترک ، استفانی ، ماموریت داشت تا آن نوشته را به ایستگاه فضایی شرح دهد .

طبق اندازه گیری های انجام شده ، این اثر به عنوان  " بزرگترین تصویر ساخته شده از رد چرخ ها " که مساحتی حدود 5.55 کیلومتر مربع دارد ، شناخته شده است . این حرکت نشان داد که هیوندا برای رساندن اعضای یک خانواده به یکدیگر ، دورترین فاصله ها رانیز نادیده می گیرد .

اسکات نو ، مدیر بخش بازاریابی بین المللی هیوندا ، برای توضیح برپایی چنین کمپینی گفته است :  " برای باقی ماندن در عرصه ی رقابت ، داشتن یک وجهه ی خوب در میان مردم امری ضروری است . این کمپین ، از طریق تعاملات عاطفی و کمک به انتقال یک سری پیام ، می تواند به برندی تبدیل شود که از این هم فراتر رود . و این می تواند کلید پروزی ما برای برنده شدن در مبارزات انتخاباتی باشد . هر چند که فرستادن یک پیام به فضا از طریق 11 دستگاه جنسیس کار آسانی نبوده است ، اما این کار ما را قادر ساخت تا به مشتریانمان نشان دهیم که چقدر برای ما اهمیت دارند ."

هیوندا همچنین از طریق راه اندازی یک وبسایت توانسته تا مردم سراسر جهان را ، همانند استفانی ، به هم متصل کند . این وبسایت علاوه بر این امکانات ، ویدئو هایی از پشت صحنه ی شکل گیری تصویر در نوادا به اشتراک گذاشته است .

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب