icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هیوندای آزرا 2018 کرمان موتور آماده تحویل به مشتریان

هیوندای آزرا 2018 کرمان موتور آماده تحویل به مشتریان

بر اساس تصاویر منتشر شده آزرا های پیش فروش شده توسط کرمان موتور به محوطه این شرکت در جاده مخصوص رسیده است.

دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-اواخر سال گذشته کرمان موتور اقدام به پیش فروش جدیدترین نسخه آزرا نمود اما در سال جاری بدلیل پیش آمدن برخی از مشکلات خارج از حیطه اختیارات این شرکت در تحویل این خودرو تاخیر بوجود آمده بود.اما ظاهرا کرمان موتور توانسته خودروهای مذکور را با موفقیت ازگمرک ترخیص نماید و به پارکینگ خود در جاده مخصوص انتقال دهد.از همین رو پیش بینی می گردد که مقدمات تحویل آزرا مدل 2018 به مشتریان در حال مهیا شده است و بزودی شاهد تحویل این خودروها خواهیم بود.

هیوندای آزرا در انبار کرمان موتور

ترخیض و تحویل این خودرو خاص و گرانقیمت در شرایطی صورت گرفته است که برخی از شرکت های دیگر یا موفق به ترخیص محصولات خود نشده اند و یا از تحویل به مشتریان به عناوین مختلف طرفه می رود. از این رو کرمان موتور را می توان یکی از شرکت های خودروساز و وارد کننده برتر ایران دانست که سعی دارد در سخت ترین شرایط ممکنه نسبت به تعهدات خود عمل نماید.

هیوندای آزرا در انبار کرمان موتور

آزرا 2018 در حال حاضر در بازار تهران با قیمت های نجومی 1 میلیارد و 100 میلیون بفروش می رسد ،اما به احتمال فراوان پس از عرضه این خودرو توسط کرمان موتور ،این قیمت تا حدودی فروکش خواهد کرد.قابل ذکر است کرمان موتور خودروی آزار 2018 با قیمت قطعی 379 میلیون تومان پیش فروش نمود و با احتساب تخفیف 9 میلیونی این خودرو برای متشریان 370 میلیون تومان آب خواهد خورد. طبق گزارش های تایید نشده کرمان موتور قصد دارد در هفته آینده آزرا را تحت مراسم "کلید سپاری"به مشتریان تحویل دهد.

پیش از این نگین خودرو نماینده رنو در ایران هم اعلام کرد خودروهای خریداری شده با ارز دولتی ترخیص و در روزهای آینده بدست مشتریان خواهد رسید. در نهایت امیدواریم که با ورود این میزان از خودروهای وارداتی شاهد کاهش قیمت ها در بازار باشیم.

بهتر است بخوانید:

هیوندای آزرا 2018 جدید نیو فیس:مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

 

برچسب ها:

تحویل خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب