icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هیوندای آزرا مدل 2019 کرمان موتور به تهران رسید

هیوندای آزرا مدل 2019 کرمان موتور به تهران رسید

با توجه به تصاویر انبار کرمان موتور واقع در جاده محصوص تهران مشخص است که تعداد قابل توجهی هیوندای آزرا های پیش فروش شده جهت تحویل به مشتریان ،در این انبار آماده تحویل به مشتریان هستند.

پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

آزرا

پردیس خودرو- چندی پیش شرکت کرمان موتور بعنوان نماینده محصولات هیوندای در ایران ،پیش فروش هیوندای آزرا با موعد 30 روزه و مدل 2019 را آغاز نمود. در آن برهه از زمان تحلیل برخی رسانه ها این بود که بدلیل مشکلات ناشی از عدم ترخیص خودروهای موجود در گمرک، این شرکت کرمانی در تحویل به موقع هیوندای آزرا های پیش فروش شده با مشکل مواجه خواهد کرد. اما تصاویر روز گذشته خبر نگار ما از انبار مرکزی این شرکت واقع در جاده مخصوص نشان می دهد که آزراهای پیش فروش شده از گمرک ترخیص شده و به تعداد قابل توجهی آماده تحویل به مشتریان است.همچنین با توجه به آخرین شرایط فروش هیوندای آزار توسط کرمان موتور که در روز 19 خرداد ماه 98 انجام شده بود مشخص است خودروهای فوق با مدل 2019 هستند لذا در صورت صحت این موضوع ،آزرا را باید تنها محصولات  هیوندای دانست که با مدل 2019 در بازار ایران عرضه شده است.

قابل ذکر است برخی از کارشناسان و رسانه های با اهدافی مشخص و در راستای منافع عده ای خاص، در این مدت به پیش فروش های صورت گرفته توسط کرمان موتور و دیگر خودروسازان معتبر خصوصی ایراد و وارد دانسته و سعی نموده با تشویش اذهان عمومی و نا امید کردن مردم از تحویل خودرو توسط این خودروسازان ،به دنبال منافع خود باشند.

در نهایت امید است در این روزهایی که بدلیل تحریم ظالمانه غرب ، فشار سنگینی بر دوش خودروسازان خصوصی کشور وارد می گردد اختلافات و سود جویی های شخصی را کنار بگذاریم و باعث شویم که از  این گردنه تاریخی به سلامت گذر کنیم. البته در طرف مقابل هم خودروسازان و شرکت هایی که با توجه به سیاست های خود موفق به تولید و عرضه خودرو می شوند هم باید رعایت حقوق مصرف کنندگان را به جای آورند و به نوعی نباید از این آب گل آلود شده به دنبال صید شاه ماهی باشند.

برچسب ها:

ترخیص خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب