icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو واردات اولین سری از محصولات جدید رنو

واردات اولین سری از محصولات جدید رنو

رنو فرانسه و سایپا و ایران خودرو در خصوص تولید محصولات به توافقات اولیه دست یافته و نوع خودروی تولیدی را نیز مشخص کرده اند.

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: رنو فرانسه و سایپا و ایران خودرو  در خصوص تولید محصولات به توافقات اولیه دست یافته و نوع خودروی تولیدی را نیز مشخص کرده اند.

 

 

به گزارش پایگاه  خبری "پردیس خودرو" در حالی که این روز ها  خودورسازی های داخلی بشدت در حال مذاکره با کمپانی های خودرویی فرانسه می باشد و به ظاهر توافقاتی انجام نشده و خبر هایی به گوش می رسد که این دو خودروساز داخلی با رنو فرانسه به توافقات اولیه دست یافته و نوع خودرویی که قرار شده بصورت مشترک تولید گردد نیز مشخص شده است.خودوهایی که مقرر است تولید گردد "رنو کیچر" و "کلیو4 "می باشد.

 

رنو کیچر

رنو کیچر

 

 

رنو کیچر

 

رنو کلیو 4

رنو کلیو 4

 

البته مشخص می باشد که در بین کمپانی های فرانسوی این رنو است که اصرار فراوانی به ماندن و عقد قرار داد دارد.از همین رو اولین سری از خودروهایی که قرار است در ایران تولید شود بصورت CBU برای امکان سنجی بازار وارد ایران شده  و بزودی شاهد فروش این  دو خودور  وحضور در خیابان ها خواهیم بود .

کمپانی رنو همچنین برنامه های برای تولید دو خودروی "داستر" و "ساندرو" در شرکت پارس خودرو دارد.رنو در راستای برنامه ریزی برای همکاری با پارس خودرو ، گسترش تولید تندر 90 را نیز در اهداف خود قرار داده است.

 

رنو ساندرو

رنو ساندرو

 

رنو داستر

رنو داستر

 

مطالب فوق مشخص می کند که کمپانی رنو برنامه بلند مدتی برای حضور در ایران دارد و نمی خواهد بازار ایران را براحتی در اختیار رقیب هموطن خود یعنی پژو بگذارد.

البته قابل ذکر است  که در این مذاکرات مشخص شده که عقد هر گونه قرارداد به بعد از نتیجه مذاکرات ایران با 5+1 خواهد بود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب