icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو واردات خودرو به شدت کاهش یافته است.

واردات خودرو به شدت کاهش یافته است.

بر اساس آمار منتشر شده توسط گمرک وادات خودرو در سه ماه نخست سال سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش یافته است.

چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:بر اساس آمار منتشر شده توسط گمرک وادات خودرو در سه ماه نخست سال سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش یافته است.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" بر اساس همین گزارش در سه ماه نخست سال گذشته تعداد 21500 دستگاه خودرو وارد شده که این مقدار در سه ماه نخست سال جاری به 10400 دستگاه کاهش یافته است.

این اعداد و ارقام در خصوص آمار ارزی نشان می دهد که در سه ماه نخست سال گذشته 458 میلیون دلار خوردو وارد کشور شده است .این مقدار برای سه ماه سال جاری به 245 میلیون دلار کاهش یافته که حاکی از افت 48 درصدی واردات خودرو می باشد.بر این اساس از لحاظ وزنی واردات خودرو 48 درصد کاهش داشته است.

گزارش ارائه شده توسط گمرک نشان می دهد سیر نزولی واردات  خودرودر خرداد ماه شدت کمتری یافته است بطوریکه در سه ماهه نخست سال جاری تعداد 6000 دستگاه خودرو وارد کشور شده که نسبت به خرداد ماه سال گذشته تنها 1500 دستگاه کاهش داشته است .در نتیجه واردات خودرو تنها 18 درصد نسبت به خرداد سال گذشته کاهش داشته است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب