icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو واردات خودروهای هیبریدی با ارز منشا خارجی ترمز گرانی خودرو را می‌کشد

واردات خودروهای هیبریدی با ارز منشا خارجی ترمز گرانی خودرو را می‌کشد

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است تصمیم کمیسیون تلفیق مبنی بر واردات خودروهای هیبریدی در سال ۹۹ ترمز افزایش قیمت چهارچرخ ها را می کشد.

یکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-محسن کوهکن ریزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت خودرو در بازار، گفت: در مرحله نخست باید علت افزایش قیمت خودرو بررسی و مشخص شود آیا حجم تولید خودروسازان نسبت به گذشته کاهش داشته یا نه، زیرا در صورتی که عرضه خودرو به بازار کاهش یابد، قیمت‌ها افزایش می‌یابد که در این شرایط تولید کننده مقصر بوده و باید برای رفع این مشکل تدابیر ویژه اندیشیده شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی افزود:اگر تولید خودروسازان تغییری نسبت به گذشته نداشته باشد، باید علل افزایش قیمت خودرو را در مسائل روانی و حضور سوداگران در بازار جستجو کرد.

وی اظهار کرد: نقدینگی موجود در بازار به سوی هر بازاری که روان شود، افزایش قیمت‌ها را رقم می‌زند، همان گونه که در سال گذشته حجم نقدینگی دست مردم وارد بازار ارز، سکه، خودرو و... شده و موجب گرانی آنها شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم درباره تاثیر واردات خودرو بر کاهش قیمت چهار چرخ ها، اضافه کرد: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، واردات خودروهای هیبریدی با ارز منشاء خارجی در سال 99 آزاد است حال این سوال مطرح می‌شود که چرا علیرغم این مصوبه قیمت خودرو در روزهای گذشته نه تنها کاهش نیافته بلکه روز به روز به آن افزوده شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است تصمیم کمیسیون تلفیق مبنی بر واردات خودروهای هیبریدی ترمز افزایش قیمت چهارچرخ ها را می کشد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب