icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وب سایت پردیس خودرو رفع فیلتر شد

وب سایت پردیس خودرو رفع فیلتر شد

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ 1 comments

متن کامل خبر :

وب سایت "پردیس خودرو" و برند تولید محتوای ویدئویی "یک ودو" از سال گذشته فعالیت خود را در صنعت خودروی کشور آغاز نمود. از ابتدای کار تا کنون، این مجموعه تلاش نموده تا در کمال صداقت و شفافیت، (موردی که میتوان کمبود آن را در رسانه های خودرویی کشور احساس کرد) به خدمت رسانی به تمام ایرانیان عزیز بپردازد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نباشد. وبسایت "پردیس خودرو"، به مدیریت جناب آقای هومن زمانی به طور تخصصی به خرید و فروش خودروهای کارشناسی شده، تولید مقالات خودرویی، خبر رسانی دقیق و برخی فعالیت های مرتبط دیگر می پردازد و برند "یک و دو" نیز به مدیریت جناب آقای مهدی خزلی به تولید محتوای ویدئویی با کیفیت بالا برای علاقه مندان به انواع خودروهای موجود در بازار خودروی کشور مشغول است.

متاسفانه، فعالیت دقیق و شفاف در عرصه ی صنعت خودروی کشور با چالش ها و سختی های بی شماری همراه می باشد که مطمئنا اکثر خوانندگان این بیانیه با آن آشنا هستند، از جمله این مسائل میتوان به فضای بسته و مواضع مبهم این صنعت در برخی موارد اشاره نمود که خود مانعی بر سر راه عملکرد درست و منطقی محسوب میگردد. مجموعه "پردیس خودرو" از ابتدای فعالیتش، با علم به سختی های فعالیت در این حوزه، خط قرمز خود را پافشاری بر احقاق حقوق مصرف کنندگان و مخاطبان بازار خودروی کشور قرار داده و مدیران این مجموعه خود را متعهد نمودند تا حتی لحظه ای از اعتماد مردم نسبت به رسانه خویش سوءاستفاده ننمایند، نظرات و پیشنهادات مخاطبان وبسایت "پردیس خودرو" نیز گویای موفقیت این مجموعه در دستیابی به این هدف مقدس میباشد.

مورخ چهارم تیر ماه سال نود و هفت، وبسایت "پردیس خودرو" با شکایت یکی از شرکتهای واردکننده خودرو که نماینده غیر اصلی برخی از شرکت های خارجی میباشد و اصطلاحا در بخش Gray Marketفعالیت مینماید، فیلتر گردید که دلیل اصلی این شکایت "نشر اکاذیب" عنوان شده بود. این اتفاق در شرایطی رخ داده است که شرکت مذکور، با مشکلاتی در حوزه فعالیتش رو به رو بوده و شنیده ها به طور غیر رسمی حاکی از طرح نارضایتی برخی از مشتریان حول محور این موضوع است. در تمام این مدت، وبسایت "پردیس خودرو" با ذکر دلایل و مدارک مستند، به اطلاع رسانی دقیق در راستای احقاق حقوق مشتریان بالقوه شرکت مورد بحث پرداخته و این اطلاع رسانی ها  دلیلی بر اقدام علیه فعالیتهای شفاف "پردیس خودرو" گردید. در نهایت مدیران مجموعه "پردیس خودرو" در دادسرای رسانه حاضر شدند و با ارائه اسناد و مدارک محکم و همچنین با درایت و هوشیاری بازپرس محترم پرونده، خوشبختانه وبسایت پردیس خودرو رفع فیلتر گردید.

در طول یک سال گذشته، مدیران پردیس خودرو، بارها مورد شکایت یا تهدید به شکایت از جانب برخی از شرکتهای تولید کننده و وارد کننده خودرو قرار گرفته اند. متاسفانه برخی از فعالان صنعت خودروی کشور با اقداماتی همانند آنچه اخیرا ذکر گردید و همچنین اعمال فشار بر رسانه "پردیس خودرو" سعی در خاموش نمودن صدای انتقاد از جانب فعالان این برند رسانه ای را داشتند و بر این گمان بودند که با حربه ارعاب و اعمال فشار میتواند "پردیس خودرو" را از فعالیت در این صنعت منصرف نماید که با ایستادگی مدیران این وبسایت رو به رو شدند. در حال حاضر نیز با رفع فیلتر این وبسایت، مدیران "پردیس خودرو" با توانی بیش از پیش، در راستای رسالت خود که خدمت به ملت ایران، حمایت از حقوق ایشان و مقابله با تخریب کنندگان بازار خودروی کشور میباشد حرکت خواهند کرد و همانند گذشته از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نخواهند کرد. امید است،آن دسته از مدیران فعال در صنعت خودروی کشور به رسانه ها به عنوان پایگاهی برای اطلاع رسانی شفاف و صادقانه بنگرند و به جای اعمال فشار و نفوذ در این حوزه، در جهت رشد و پیشرفت خدمات خود گام بردارند، در ضمن افزایش ظرفیت انتقاد از صنعت خودروی کشور نیز از جمله مطالبات مردم و به خصوص خبرنگاران حوزه خودرو میباشد، که از تمام مدیران صنعت خودرو  انتظار میرود تا در این راستا بیش از پیش رو به جلو حرکت نمایند. از شما مخاطبان فهیم و همیشگی وبسایت پردیس خودرو به دلیل حمایتها و اعتمادتان کمال تشکر و قدردانی را به جا می آوریم چراکه در طول این مسیر ما را همراهی نمودید و درآینده نیز همانند قبل، امیدمان به حمایت و نگاه شما عزیزان است.

با تشکر،

گروه خودرویی پردیس خودرو

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

دانیال 1397/5/2
9:26:52

سلام و درود بر شما از خیلی وقتها مخاطب وبسایت شما بودم و از روزی که دیدم فیلتر شده بودین بسیار ناراحت شدم و البته از سلامت کاری شما واقعا مطمئن هستم خوشحالم که هستین و با قدرت باشید و نهراسید از از مغرضان که در این اشفته بازار دنبال جیب مردم رو خالی کردن هستند موفق و پیروز باشید دانیال از دریار شرجی و دریا (بندرعباس)

آخرین مطالب