icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ورود خودروهای آمریکایی همچنان امکانپذیر نمی باشد.

ورود خودروهای آمریکایی همچنان امکانپذیر نمی باشد.

علی رغم توافق تاریخی هسته ایران با گروه 5+1 ورود کالا های آمریکایی از جمله خودرو به ایران ممنوع می باشد.

جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:علی رغم توافق تاریخی هسته ایران با گروه 5+1 ورود کالا های آمریکایی از جمله خودرو به ایران ممنوع می باشد.

 

 

 

به  گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"با توجه به اینکه قبل از توافق زمزمه های مبنی بر حضور خودرو سازهای آمریکایی به ایران به گوش می رسید ،ولی با توجه مفاد این توافق نامه کما فی سابق معامله و داد ستد کلیه بنگاهها و شرکت های امریکایی با ایران ممنوع می باشد و فقط کالا های اساسی مانند دارو ،غذا و هواپیمای مسافربری به ایران آزاد می باشد.

البته و صد البته مشخص می باشد که این امریکایی ها می باشند که این بازار بزرگ و مستعد و بکر را از دست داده و این محفل را به رقیبان خوش نام اروپایی و آسیایی خود واگذار خواهند کرد. در دنیا بسیار خودرو ساز های مشهور مانند فولکس واگن ،مرسدس بنز  وجود دارند که در همین لحظه در حال تدارک دیدن برای حضور در بازار ایران می باشند.

ایران در حال حاضر بزرگترین پایگاه تولید خودرو در خاورمیانه می باشد که چند سالی بود بدلیل تحریم های غیر قانونی دچار مشکلات عدیده ای شده بودند و بدلیل انزوا نتواسته بودند که از این قدرت بالقوه خود استفاده کنند. حال امید است که با باز شدن بازارهای جهانی به کشور مان غول های خودرو سازی کشور چشم خود را باز کرده و از این فرصت و به نحو مطلوب استفاده کنند و ایران را یه یک قدرت منطقه ای تبدیل کنند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب