icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وزیر صنعت و معدن :من نگفتم هر که خودروی داخلی نخرد ضد انقلاب است.

وزیر صنعت و معدن :من نگفتم هر که خودروی داخلی نخرد ضد انقلاب است.

چند روز پیش یود که وزیر صنعت و معدن در مقابل کمپین خرید خودرو واکنش نشان داد و گفته شده بود که ایشان در سخنان خود اظهار داشته عدم خرید خودرو داخلی برابر با ضد انقلاب بودن است.

پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:چند روز پیش یود که وزیر صنعت و معدن در مقابل کمپین خرید خودرو واکنش نشان داد و گفته شده بود که ایشان در سخنان خود اظهار داشته عدم خرید خودرو داخلی برابر با ضد انقلاب بودن است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " آقای نعمت زاده ضمن بیان این نکته که من نگفتم کسانی که خودروی داخلی نخرد ضد انقلاب هستند گفت : منظور من این بود که مبارزه سازمان یافته ضد خرید محصولات داخلی و نخریدن خودروی داخلی مغایر با منافع ملی است.

محمدرضا نعمت زاده چهارشنبه شب با بیان اینکه صنعت کشور در رکود نیست، افزود: آنهایی که ضرورتی برای خرید خودرو ندارند دو ماه صبر کنند.
وی گفت: هدف ما تقویت وحمایت تولید داخلی است و راه اندازی مبارزه سازمان یافته برای نخردین کالای داخلی خیانت است.
نعمت زاده با اشاره به اینکه خودروسازان باید استاندارد ملی را رعایت کنند، افزود: من مسوول تولید نیستم و قیمت گذاری خودرو هم بر عهده شورای رقابت است.
وزیر صنعت گفت: شورای رقابت قصد افزایش قیمت خودرو را دارد اما ما موافقت نکرده ایم و می توانم بگویم خودرو ارزان نمی شود اما گران هم نمی شود.
وی به رشد۹.۸ درصدی در بخش معدن و۳.۷ درصدی تجارت در ۵ ماهه اول امسال اشاره کرد و اظهار داشت: اگر مذاکرات به نتیجه نمی رسید نرخ ارز در کشور گرانتر می شد و مردم باید بدانند بهای فعلی ارز قیمت واقعی است و خوشحالیم که در حال حاضر به ثبات نرخ ارز و ثبات شاخص صنعتی رسیده ایم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

آشنا 1394/6/18
14:10:19

آدم بیسواد ک بلد کار نیست وبه راحتی هم حرفش را پس میگیرد وقبول ندارد

آشنا 1394/6/18
13:46:31

وزیر کنونی جناب آقای روحانی رئیس جمهور محبوب ایران وزیر صنعت معدن وتجارت گرانترین وزیر ایران با سرمایه950 میلیارد تومان در پست وزارت کار میکند فکر ش را بکنید این آقا اگر در طول عمرش ماهی چقدر حقوقش میشود؟ این دارایی را از کجا آورده ؟ بعد این آقا میتواند در پست وزارت صنعت معدن که نبض بازار در دستش است برا ی مردم کمکی کرده باشد ؟این آقا که شکمش سیر است از گشنه چه خبردارد.شما راحت میتوانید بروید تحقیق کنید فرزندانشان در تجارت دارو فعالیت دارند.ببینید این آقا بازار را دردستش گرفته و فرزندانش دارو ی بیماران را ! ترا خدا بروید بفکر زندگی خودتان باشید اینها بازی سیاسیون است که مارا در کارخود وبه اهداف خودشان شریک میکنند ودست آخر ماراخالی برمیگردانند. شما ببینید با چه ترفندی ملت را به بازی گرفتند .از این همه کامنتهای که به جناب آقای رئیس جمهور از طریق سایت، ایمیل یا 111 فرستادید به چند نفر ا

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب