icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وزیر صنعت به مجلس فرخوانده شد؛ جلسه ویژه درباره خودرو

وزیر صنعت به مجلس فرخوانده شد؛ جلسه ویژه درباره خودرو

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از برگزاری جلسه در کمیسیون مشترک مجلس برای بررسی وضعیت صنعت خودروسازی خبرداد و گفت: برخی معتقدند صنعت خودروسازی کشور خصوصی است اما این چه خصوصی است که دولت به صورت مستقیم در تصمیم‌گیری‌های آن دخالت دارد.

چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از برگزاری جلسه در کمیسیون مشترک مجلس برای بررسی وضعیت صنعت خودروسازی خبرداد و گفت: برخی معتقدند صنعت خودروسازی کشور خصوصی است اما این چه خصوصی است که دولت به صورت مستقیم در تصمیم‌گیری‌های آن دخالت دارد.

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" حمید رضا فولادگر  با اشاره به جلسه مشترک امروز کمیسیون‌های حمایت از تولید ملی با صنایع مجلس شورای اسلامی برای بررسی راهکارهای حمایت از بخش‌های تولیدی کشور، اظهار داشت: وزیر صنعت به همراه تعدادی از معاونین خود هم در این جلسه حضور خواهد داشت که امیدواریم در نهایت بتوانیم به تصمیم مناسبی برای حمایت از تولید داخل دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه البته در این جلسه تعدادی از قطعه سازان هم در کمیسیون مشترک حضور خواهند شد، افزود: قرار است وضعیت صنعت خودرو و قطعه سازی کشور هم در جلسه امروز مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی با تأکید براینکه صنعت خودروی کشور شبه دولتی است، گفت: برخی اصرار دارند بگویند صنعت خودروسازی کشور خصوصی است اما این چه خصوصی است که دولت به صورت مستقیم در تصمیم گیری‌های آن دخالت می‌کند.

فولادگر با اعلام اینکه ماهیت ارائه تسهیلات به صنعت خودروسازی کشور ایرادی ندارد، تصریح کرد: خودروسازان باید این تسهیلات دریافتی را در مسیر اصلاح ساختار فنی شرکت ها و کمک به قطعه سازان هزینه کنند زیرا در حال حاضر ساختار صنعت خودروسازی کشور بیمار بوده و نیازمند اصلاح است.

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودروhttps://پردیس خودرو.me/pardiskhodro    بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب